Jeg har drevet virksomhed i 10 år og altid brugt internettet til så
meget som muligt. så for et halvt år siden tog jeg springet 100% og nu
bruger jeg kun online programmer og diskplads. Super Super fedt. kan
virklig anbefales. Jeg har to komputere og skal ikke tænke på hvilken
en af dem jeg sætter ved.
Her er listen over hvad jeg bruger.
Google
docs. til mail. kalender. kontakter. tekstbehandling. regneark.
presentationer. kort. google analytics. google mobile, Så nu kan jeg
komme ind på alle mine dokumenter, emails, kontakter og billeder fra
min mobil telefon hvilken jeg ofte bruger.
Faldt over AddressBook2CSV Exporter 1.3a http://www.apple.com/downloads/macosx/internet_utilities/addressbooktocsvexporter.html
Her til morgen. flyttede alle mine kontakter til google docs med to muse klik
Skype. http://skype.com
Hvad
er der at sige til det, jeg taler i telefon i time vis med kunder i LA,
video, se den andens skærm, sende links og filer frem og tilbage. TOP
TOP og så koster det ikke noget!
Drop Box http://getdropbox.com
Alle
mine "Mærkelige dokumenter" blive sikkerheds kopieret og syncroniseret
mellem mine komputere uden at jeg skal tænke over det. genialt!
http://e-conomics.dk
Løn, moms. etc. min revisor holder det ajour fra sin browser, glæmte jeg at nævne at denløn er integreret.
Nå ja så har jeg min hjemmeside http://virtualbusinesslogic.com som ar baseret på WordPress som også er gratis.
Flere gode ide'r
08 October 2009