Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan laver man en pengemaskine

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har faktisk gjort nogle af fejlene samarbejdspartner kun med en stor for at få flere foto modeller på min siden , dog viser det sig de begyndte at køre rundt med mig, er svære at forhandle med, de synes de gør mig så en stor tjeneste at de vil give mig så lidt at jeg lige vel hvad vil køre med et underskud.

Dog har jeg taget valget at det bedste at mistet dem der har mange kontakter og skaf dem selv løbene, derved er mig der har magten, til sidste så sats ikke på en samarbejdspartner med på en masse små og masser af små kunder er selvfølgelige det samme og bedre.

Lånte penge det gjorde jeg i starten kastet penge ud virkelige dårligt for havde det hele , så tænkte mig ikke rigtigt om før jeg investeret nogle penge

Måske en ide at købe bogen med endnu bedre jeg havde gjort det før jeg gjorde mine fejl Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

firma-dyr:

Jeg kom tilfældigt forbi siden Get Rich Slowly. Her var en omtale af bogen The Incredible Secret Money Machine. Og mens jeg læste omtalen af bogen (der er en gammel sag fra 1978) blev jeg mere og mere nysgerrig. Jeg fandt kommentarer for folk, der sagde at denne bog havde betydet alt for deres virksomhed. Eller dem som kunne huske, at deres far tilbad denne bog.

Forfatteren Don Lancaster er et specielt bekendtskab. Han har en baggrund, hvor han f.eks. konstruerede en TV-skrivemaskine i bladet Radio-Electronics. Åh ja. Those were the days. Dengang skulle der altså ikke så meget til, før man blev vildt imponeret. Men Don Lancaster har beskæftiget sig alt muligt andet og skriver vidt og bredt om det. F.eks. er han entusiastisk lystfisker og ekspert i at tweake PostScript.

Men tilbage til bogen The Incredible Secret Money Machine. Jeg blev så interesseret, at jeg måtte eje den bog. Det var nu ikke så svært at få fat i den gamle udgave af bogen. På Amazon fandt jeg den brugt til GBP 7,89 inkl. forsendelse. Så det var jo ikke noget, jeg blev ruineret af. Og det er altså en god bog. En del af stoffet kan man skimme let hen over, da det gælder specifikt for amerikanske forhold, og noget af stoffet er ret 70'er-agtigt. Men det, der så er tilbage, er guldkorn på guldkorn.

Køb den, lån den, stjæl den. Du vil ikke fortryde.

/Kjeld

Jeg blev sgu lidt nysgerrig og fik den for 6.95 USD, og den er netop kommet ind af døren - og det viser sig at den er signeret af Mr. Lancaster himself - og med den autograf må den jo være blevet masser af penge værd - så det har allerede virket Wink

mvh

Jan

 

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

firma-dyr:
  • Pas på tidsrøvere. Tidsrøvere kan f.eks. være sælgere, familie m.m. Og måden man håndterer TV på er følgende: Tag en tang og klip 230 volts-ledningen over. TV er en tidsrøver.
  •  

    Jeg vil overvejde at klippe den hvis det er det som skal til, hehe :)

     

    Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

    Tilmeldt 29. Sep 08
    Indlæg ialt: 312
    Fra  cSupport Skrevet kl. 21:25
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Ja, jeg forstår nu ikke folk der ser TV, synes virkelig det er spild af tid.

     

    Men hvis man fokuserer på at skulle lave en pengemaskine, så er man oftest lidt dømt ude på forhånd. Det må være lidenskaben der trækker en op og igennem de hårde tider, ikke pengene :)

    Tilmeldt 29. Sep 08
    Indlæg ialt: 312
    Fra  cSupport Skrevet kl. 21:26
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Derved ikke sagt at man ikke bør have økonomisk forståelse og kunne se mulighederne for indtægt/økonomisk vinding!

    Fra Aarhus
    Tilmeldt 15. Aug 08
    Indlæg ialt: 557
    Skrevet kl. 21:29
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Dan @ Abcel:

    Ja, jeg forstår nu ikke folk der ser TV, synes virkelig det er spild af tid.

    Wow, ja. Alle er ens. Jeg forstår ikke folk der skater, eller folk der spiser pizza. Se sort og vig dit liv til øgler!

    Tilmeldt 29. Sep 08
    Indlæg ialt: 312
    Fra  cSupport Skrevet kl. 21:33
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Rune, fået det forkert ben ud af sengen?? :)

    Fra Aarhus
    Tilmeldt 15. Aug 08
    Indlæg ialt: 557
    Skrevet kl. 21:38
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Nej, tværtimod, jeg har haft en pragtfuld dag med masser af arbejde og vækst. Det tændte mig bare lige, den måde du "bare ikke forstår folk der ser TV". :) TV dækker trods alt er ret basalt behov.

    Tilmeldt 29. Sep 08
    Indlæg ialt: 312
    Fra  cSupport Skrevet kl. 21:43
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Hvad der gør folk glade er deres sag.

     

    Jeg forstår det ikke, og synes folk virkelig går glip af meget ved at bruge tid foran TV hvor hjernen fodres med oftest ret ligegyldigt information der fylder op, og bare "spilder tid". Ja, jeg kan virkelig ikke forstå det.

     

    Men gør det folk glade så har jeg da ikke det mindste imod det :) Synes dog ikke TV er specielt basalt behov, men nu er jeg også ret ung, de fleste på min alder bruger meget lidt tid på TV (det er jo alt det sociale der er i vores hoveder med fest, kæresteri, og møde nye folk, og ja facebook som også er ret ligegyldig information :P)

    Fra Stargard, Polen
    Tilmeldt 10. Aug 10
    Indlæg ialt: 29
    Fra  ZOEdesign Skrevet kl. 21:48
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Alexander R. B:

    Jeg følger lige med her :)

     

    Jeg kan godt lide du kommenterer det her rundt omkring på tråde :-)

    Det er IKKE ment som en provo, eller for at være en troll, jeg smiler bare hver gang jeg ser det.

    Hilsen Ian

    Side 2 ud af 5 (44 indlæg)