Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med flere domæner

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at blive utroligt glad for Unoeuro, som har noget som hedder et "tilknyttet domæne". www.2watch.dk er et tilknyttet domæne, som jeg oprettede forleden som en test - Tilknyttet domæne betyder, at domænet eksisterer gratis på et eksisterende Unoeuro webhotel.
Men det er ikke nødvendigt at tilknytte et domæne, det er også muligt blot at eje det.

Venlig hilsen
Brian Tranholm

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Tranholm:

Jeg er ved at blive utroligt glad for Unoeuro, som har noget som hedder et "tilknyttet domæne". www.2watch.dk er et tilknyttet domæne, som jeg oprettede forleden som en test - Tilknyttet domæne betyder, at domænet eksisterer gratis på et eksisterende Unoeuro webhotel.
Men det er ikke nødvendigt at tilknytte et domæne, det er også muligt blot at eje det.

Jeg bruger selv Unoeuro til en række domæner, og jeg synes bestemt at det er et fint webhotel. Men jeg må lige rette dine prisinformationer, da det ikke er gratis med tilknyttede domæner.

Hvis du vil tilknytte et domæne, men uden at bruge mails på domænet, så koster det en oprettelsespris og er derefter gratis.

Hvis du vil tilknytte et domæne, og også bruge mails for domænet, så koster det en oprettelsespris + en månedlig pris.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal bruge et webhotel der kan køre PHP så kan du med fordel benytte GIGAHOST. Her kan du tilføje alle de domæner du har lyst til. Hold dig langt væk fra Surftown dem har jeg benyttet i 9 år før jeg skiftede til GIGAHOST. https://gigahost.dk/

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Ian Pedersen:

Pas på med for små udbydere....

De kan sagtens være gode nok! Men du har ikek lyst til at få et site op at køre, for så at finde ud af at de ikke kan håndtere trafikken når der kommer fart butikken.

Jeg har også hørt godt om Gigahost, fra en webprogrammør, og så må det fungere :-)

Du fraråder små hosts, men ender med at anbefale en anden lille spiller på markedet, som du ikke selv engang har erfaring med?

Den lader vi lige stå engang!

Som jeg kan se det anbefaler han ikke noget. Han vidre giver bare en andens anbefaling. Desuden er GigaHost det klart bedste valg! Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betalte ikke noget for at få flyttet domænet til Unoeuro eller bagefter da jeg tilknyttede domænet. Jeg har læst noget om, at det er blevet gratis at flytte et domæne og derefter tilknytte det, hvilket ikke gælder en nyoprettelse. Jeg har intet betalt. Men jeg har kun været kunde i nogle få måneder og domænet blev flyttet for nogle få dage siden, for lige at teste det af. Jeg kan nemt have overset et eller andet. Smile

Venlig hilsen
Brian Tranholm

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Tranholm:

Jeg betalte ikke noget for at få flyttet domænet til Unoeuro eller bagefter da jeg tilknyttede domænet. Jeg har læst noget om, at det er blevet gratis at flytte et domæne og derefter tilknytte det, hvilket ikke gælder en nyoprettelse. Jeg har intet betalt. Men jeg har kun været kunde i nogle få måneder og domænet blev flyttet for nogle få dage siden, for lige at teste det af. Jeg kan nemt have overset et eller andet. Smile

Det har du vist ret i. De har vist nok fjernet oprettelsesprisen på DNS/tilknytte domæne.

Fra Stargard, Polen
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Fra  ZOEdesign Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Henrik Nielsen:

Ian Pedersen:

Pas på med for små udbydere....

De kan sagtens være gode nok! Men du har ikek lyst til at få et site op at køre, for så at finde ud af at de ikke kan håndtere trafikken når der kommer fart butikken.

Jeg har også hørt godt om Gigahost, fra en webprogrammør, og så må det fungere :-)

Du fraråder små hosts, men ender med at anbefale en anden lille spiller på markedet, som du ikke selv engang har erfaring med?

Den lader vi lige stå engang!

 

Som jeg kan se det anbefaler han ikke noget. Han vidre giver bare en andens anbefaling. Desuden er GigaHost det klart bedste valg! Yes

Jeg var ikke ude på at give en ekspert vurdering (for jeg er IKKE ekspert :-), bare videregive noget information som Brian som er trådstarter kan bruge i sin vurdering.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brian,

Hos gigahost kan du også have flere domæner :)

 

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

dkhostmaster sælger ikke domæner direkte til kunder... brug en registrar, enten der hvor du hoster nu eller f.eks gratisdns eller webhosting.dk

 

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

nok derfor de har 4-8 gange flere domæner per server end andre udbydere... :-)

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)