Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-avis, noget du står og mangler???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået et godt samarbejde op, og stå med et selskab i Indien, som har udviklet et nemt og overskueligt system til håndtering af e-aviser.

Nu er mit spørgsmål så, er der nogen herinde der har brug for et sådan system? Her er et link til en pdf oversigt over systemet (på englesk) http://www.european-coding-center.eu/soft/SOFTGENEX.pdf

Det kan også ses i aktion her: http://ehitavada.com/site.home/paper_type/1/date/2010-10-11

Hvis i er interesseret, har spørgsmål mv så skriv endeligt :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kim

Vil det være "lovligt" at samle aviserne på den måde et sted ?

Best regards

Fra Stargard, Polen
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Fra  ZOEdesign Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

 

jeg synes det system ser rigtig smart ud!

Mest p.g.a. hastigheden af det, som er MEGET hurtigere end de andre tilsvarende jeg har prøvet. De såkaldte bladre-PDF'er.

De er som regel utrolig langsomme. I forhold til din udgave. Og jeg kan godt lide rulleteksten øverst.

Der er dog en ting, som undrer mig.

Jeg bruger Chrome, og når jeg klikker videre til en af de andre sider i menuen til højre, så kan jeg ikke forstørre artiklerne.

Venlig hilsen Ian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Ian, grunden til at du ikke kan zoom når du bladre videre er formentlig fordi, dem der udgiver den avis ikke har defineret boksene på side 2, fordi de har været lidt dovneBig Smile

@ Kim Boldig, tror ikke det er lovligt at samle andres aviser på et sted. Systemet er beregnet til at man selv kan udgive sin avis på en lidt lettere måde Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bortset fra hastigheden, så kan jeg ikke rigtig se nogle fordele ved systemet ift. mange af de øvrige epages systemer.

Bruger selv issuu.com som bl.a.  giver knivskarp tekst ved zoom-in, tekstsøgning i hele publikationen og automatisk links på email og webadresser.
Der er en smart-look funktion som gør at den automatisk kan konvertere alle pdf-filer på din hjemmeside til epages.

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)