Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate ManagerKing.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg forstår mig slet ikke på affiliate, men ligger inde med ManagerKing.com, som domæne og ville gerne have nogle gryn ud af det...  Hvad tror i at det kan spinde?

Peter,

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

100 kr på en god dag

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da udemærket

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at Jesper mener, hvis du sætter dette domæne til salg, vil du være heldig at få 100 DKK for det :)

Hvis du forstod det samme, så glem bare denne besked :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, I see....   Det vil jeg sku ikke sælge det for - ved det bliver langt mere værd.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da i hvert fald have noget indhold på siden, før du begynder at smide reklamer på den.

Havde du tænkt dig at lave online manager-spil på siden, eller hvordan?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du kan altid smide det på sedo.com hvor folk kan byde på det..

 

:)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et domænenavn i sig selv er intet værd - Det er indholdet der bestemmer indtægten.

Så jeg vil tro at du kan tjene fra 0 kr til uendeligt - Men det er er altså indholdet der tjener pengene, og ikke domænenavnet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

allerup:

Et domænenavn i sig selv er intet værd - Det er indholdet der bestemmer indtægten.

Så jeg vil tro at du kan tjene fra 0 kr til uendeligt - Men det er er altså indholdet der tjener pengene, og ikke domænenavnet.

Ganske forkert. Et domænenavn kan have enorm værdi, selv uden nogle indgående links og/eller indhold. sex.com f.eks., har længe været "parking site" uden indgående links og uden relevant indhold. Alligevel har domænet fået, formodentlig p.g.a. domænenavnet, over 100.000 besøgende hvér dag, ifølge den nye ejer, som købte det for 70 millioner kr. for to måneder siden.

Så at domænenavne ikke har nogen værdi, passer i hvert fald ikke. Men det er selvfølgelig langt de færreste domæner, man kan sælge til mange penge, uden indgående links, PageRank og indhold.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

allerup:

Et domænenavn i sig selv er intet værd - Det er indholdet der bestemmer indtægten.

Så jeg vil tro at du kan tjene fra 0 kr til uendeligt - Men det er er altså indholdet der tjener pengene, og ikke domænenavnet.

Ganske forkert. Et domænenavn kan have enorm værdi, selv uden nogle indgående links og/eller indhold. sex.com f.eks., har længe været "parking site" uden indgående links og uden relevant indhold. Alligevel har domænet fået, formodentlig p.g.a. domænenavnet, over 100.000 besøgende hvér dag, ifølge den nye ejer, som købte det for 70 millioner kr. for to måneder siden.

Så at domænenavne ikke har nogen værdi, passer i hvert fald ikke. Men det er selvfølgelig langt de færreste domæner, man kan sælge til mange penge, uden indgående links, PageRank og indhold.

Korte donmæner er der også godt gang i på Sedo: http://www.sedo.com/search/searchresult.php4?language=us PT er der budt $1460 for ff1.com og det er et domæne som er parkeret Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)