Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele og ulemper ved den nye facebook side?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så står man op til en ny skøn dag - og så har facebook ændret vores side... Jeg kan ikke helt se fordelene ved det...

Er der en som kender til fordele og ulemper ved det nye? Er der noget man skal være opmærksom på?

I højre side kan jeg se at det nogengange vises: Sider du også kunne være interesseret i... Har jeg nogen mulighed for at skjule dette for mine brugere?

Mange hilsener Helle

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Så står man op til en ny skøn dag - og så har facebook ændret vores side... Jeg kan ikke helt se fordelene ved det...

Er der en som kender til fordele og ulemper ved det nye? Er der noget man skal være opmærksom på?

I højre side kan jeg se at det nogengange vises: Sider du også kunne være interesseret i... Har jeg nogen mulighed for at skjule dette for mine brugere?

Mange hilsener Helle

Jeg tror ikke dine medlemmer ser de gruppe-forslag, kun dig selv (uden dog at være helt sikker). Jeg ser dem i hvert fald ikke på din side. Til gengæld ser jeg dem heller ikke på min egen nu - men har dog set dem tidligere (man har kunne tilvælge det nye layout i et par uger nu). 

En af fordelene, som jeg har været glad for er at man kan vælge at bevæge sig rundt på Facebook som enten sig selv eller som sin Side. Derved kan din Side synes godt om ting - og du kan skrive og kommentere til dine brugere enten som dig selv, eller din Side. 
Før kunne man kun skrive som sin side, på siden - det var irriterende for os, da vi er 3 administratorer og ikke kunne skrive som os selv, men alle havde samme navn og avatar

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

øh godmorgen Lone - skulle du lige vise at du var tidligt oppe i dag ;·))

Kan godt se at det med administratorerne er smartere.

Synes bare væggen dominerer meget mindre nu end før... hvilket ikke er godt.

Hvad med den tekst jeg før havde under vores logo til venstre. Der var der nemlig et link til shoppen så det var nemt for folk at komme videre derind :·)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg publicerede denne hjælpende hånd i dag..

På mandag laver jeg en tilsvarende for den måde siden ser ud på, når man har "skiftet til at bruge facebook som side".

Klar til det nye design?

 

/thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)