Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres vurdering tæller

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Så er vores webshop færdig, hvad siger i. www.butikunique.dk
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tillod mig lige at lave et klikbart link:www.butikunique.dk

Kommer lige med lidt konstruktiv kritik til at starte med, da det nok er det i kan bruge mest:

1. Jeres flash skifter utroligt hurtigt på forsiden! Overvej at sætte tempoet ned, så kunderne kan nå at læse hvad der står på slidesene inden de skifter - Kunderne skal jo ikke føle sig stresset.

2. Gør siden noget mere købsorienteret for kunderne! Der mangler call to action knapper på forsiden! - I har et par priser men ingen købs knapper! Derudover burde i også fremhæve priserne lidt tydeligere.

3. Ryk ikonet med betalingskort langt længere op på siden! Det skal være nemt at se hvilken kort i tager i mod! og i den forbindelse vil jeg anbefale jer at tage imod visa og mastercard også, så i ikke kun har dankort som i har nu.

4. få noget mere indhold på forsiden! Den venstre side på forsiden er ca. 5 gange så lang som det midterste, det duer ikke! - der er ingen der scroller så langt ned, når der ikke er noget dernede.

5. Skriv bedre produktbeskrivelser! De er alt for korte! Husk at anvende både h1 og h2 for at give siden noget seo værdi.

6. Anskaf nogle flere produktfotos, så man kan se produkterne fra forskellige vinkler.

7. Når man putter noget i kurven, skal i have gjort et eller andet ved kurven! Den er meget usynlig! - Lave eventuelt en animation, der viser at produktet bliver ført over i kurven!

8. Designet på forsiden er meget "kedeligt" og selve webshoppen ligner en del andre hvad angår menuer! Dette kan selvfølgelig både være godt og skidt, afhængigt hvem målgruppen er! - Prøv eventuelt at find et design der er mere unikt! - Det vil kunderne huske jer for.

9. Nu ville jeg teste jeres logud system, men får af vide at i ikke har flere vare på lager af den pågældende vare! Dette bliver i efter min mening nødt til at fortælle kunden før, end når man er ved at gøre klar til at betale for varerne! - Det skræmmer i hvert fald kunder væk!

Håber i kan bruge mit feedback til noget! Og mit feedback er ikke ment som noget negativt overhovedet! Det er blot så i har noget at arbejde med!

Held og lykke med shoppen!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

 

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, den er fin! Enkel og uden en masse dikkedarer. Venstresiden kan virke for lang, særligt fordi højredelen ikke på alle sider har så meget indehold.

På forsiden er det gode fotos af børn. Billederne udstråler liv og aktivitet. En enkelt ting, du/I kan overveje er at forlænge den tid, hvert foto står stille, så man kan nå at nyde det. Men det er en smagssag.

Siden Informationer virker lidt forvirrende. Først troede jeg, der var tale om en reference øverst, men det er snarere en side, der normalt hedder "Om". Det vil jeg foreslå dig om omdøbe den til.

Jeg kunne godt foreslå rettelser til de 2 øverste afsnit, for der er nogle ubehjælpsomheder i det rent sproglige tilstede. Men det vælger du selv, om du vil have rettet. Derimod skal "føre" i det afsnit, der starter med "Vi føre vi bl.a. skomærkerne", rettes til fører - r i enden.

Stadig på siden Informationer, så er linieafstanden i de 2 øverste afsnit ikke den samme som i nederste afsnit. Her er det nemlig lidt større afstand. Det ligner 2-liniers afstand, hvor de 2 øverste afsnit har 1½ liniers afstand. Er du med?

Images for de forskellige brands bør nok også stå lidt mere samlet. Det ser spredt ud, som det er nu.

Håber, du kan bruge det

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handler tit børnetøj på nettet da jeg har 2 børn en på 3 år og en på 5 måneder :-) Så jeg vil kigge på siden ud fra en kundes synsvinkel.

Der mangler tøj, meget mere fyld og nogle lækre mærker, hvor man tænker den der skal jeg bare eje. Og hvis kunderne finder et par stykker af dens slags, så laver de et køb og en stor ordre. Så mit bedste råd masser af lækre mærker.

Siden generelt er fin, mere køb nu måske, men det er ikke hvad jeg går op i når jeg handler. Det vigtigste er at du har noget tøj som jeg gerne vil have og en side man kan side og kigge på i flere timer uden at løbe tør for sider Smile

Billederne er noget grumset i det så jeg ville helt klart få lavet nogle bedre billeder.

Jeg er godt klar over at man skal starte et sted og rom ikke blev bygget på en dag.
Kender det godt selv. Men det er altid rart at have noget at arbejde efter, et mål af en slags Wink

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med jeres nye shop, Jeg synes den er fin, enkel og overskuelig, men en lille smule kedelig i betragtning af det er børne tøj i sælger.

Synes der skal lidt mere pang på forsiden, så man husker den.

Og så lidt længere beskrivelse af varerne.

Men ellers rigtig fin, håber i får succes.

Hilsen Christina

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ser det jo med en fotografs øjne og kan kun give de folk der nævner jeres billeder ret, det er billederne der skal sælge jeres produkt.

 

Så skal jeg da samtidig være hurtig og sige at jeg da gerne står til rådighed med et godt Amino tilbud på fotografering til jeres shop hvis det skulle have interesse.

 

Mvh. Henrik
www.henriklofqvist.dk

 

 

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Tak for de gode indlæg, det er altid rart med input. Vi tilretter efterhånden, så vores webshop kan blive som forbrugerne gerne vil have den.

God weekend til jer/Rikke
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser okay ud

Logo øverste der siger det er børnetøj i handler med

flere produkter forsiden fyld ned det venstre menu fylder eller fyld noget mere tekst på forsiden google elsker tekst.

lange undersider  som betingelser siden  husk under overskrifter h1 og h2 dt giver mere overskuelighed og lidt i google.

Flere produkter på siden vil især giv mere liv på siden og  lidt bloggen med nyheder i din børnetøj branche vil også give lidt i mere indhold til søgemaskinerne

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rm45!

Jeg vil gerne foreslå dig at også at købe dette domæne www.butikuniqe.dk til din webshop, da jeg nemlig oplevede, at jeg ikke kunne stave til unique, og jeg er helt sikkert ikke den eneste :-).

Nu ved jeg god det ikke har noget med shoppen at gøre, men jeg håber det er brugbart alligevel.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan faktisk godt lide at designet er så enkelt. Dog ville jeg ændre enkelte ting, hvis det var min egen webshop.

Boksene: Indkøbskurv, Søgning, og Log ind - ville jeg nok vælge at placere i højre side. Det ser meget fyldt ud nu, hvor alle boksene er i samme side. Evt. også Nyhedsbrev og Informationer skulle derover.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)