Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback endnu engang........

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har fået lavet et godt stykke arbejde på søderberg-indretning

Har fået lavet det sådan at der ikke er duplicate content længere, et lille preview i bloggen til det fulde indlæg, en læs mere knap og mere...............

 

 

 

 

Kunne ikke have gjort det,uden Kim fra KTJ media, endnu en anbefaling.........

 

 

Kim svarer hurtigt selvom han har travlt og hans arbejde er der ikke noget at sætte fingeren på...........

 

Overvejer du KTJ media, så har du min varmeste anbefaling........

 

men vil som sagt godt have lidt feedback, regner med når al den her duplicate content er ude af verdenen, så kommer jeg til at rangerer højere på google.........

Ligenu ligger jeg på side 5 når man søger på indretning, dette skulle gerne rykke sig i positiv retning..........

 

Derudover har jeg fået seo venlige urlér.........

 

 

Nu skal jeg  bare sætte mig ind i google analytics som jeg h´har meldt mig til..........

 

Derstår at de mest sete sider er mine priser, mit galleri altså udover selve bloggen.........

 

 

Er her en haj til at analyserer google analytics???

 

 

 

Nå nok fra MIG.......

 

 

Personligt er jeg nået dertil at jeg starter noget der hedder væksthsuet som vil hjælpe mig i gang med at blive slevstændig, jeg skal følge en indretnings konsulent og lærer om alt det administrative.........

 

Når jeg springer ud som fuldtids selvstændig får jeg suplerende kontanthjælp, dvs ikke mindre end jeg får nu........ hvilket selvfølgeligt ikke er meget.... men alligevel..........

 

 

heeeeej.......

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig hjemmeside, med nogle skønne friske farver. Det virker rigtig godt til at beskrive dit arbejde. God vind herfra.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone, jeg synes, at din hjemmeside holder. Den er meget behagelig, venlig og troværdig at se på. Håber, at der kommer godt gang i forretningen - i en sådan grad, at du kan skrotte kontanthjælpen. Sgu så belastende at have dem hængende over sig hele tiden. Har selv prøvet det da jeg var nystartet. Den smule jeg tjente blev trukket fra kontanthjælpen. Fair nok. Men man vil bare gerne ud af systemet og klare sig selv.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Super flot side synes jeg, rammer lige min smag. Skønne farver og god stil. Meget lækker.

Ønsker dig alt held og lykke.

Hilsen Christina

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mokvist:

Hej

Super flot side synes jeg, rammer lige min smag. Skønne farver og god stil. Meget lækker.

Ønsker dig alt held og lykke.

Hilsen Christina

Jegved ikek hvordan man citerer flere på en gang, stadig et mysterie for mig på amino.........

 

 

Takker skal I begge have..........

 

Til Thomas især, ja det er hårdt på kontanthjælp men en trøst at jeg når jeg starter kan få suplerende kontanthjælp............... så får jeg minimum 7.500 udbetalt om månenden.........

Min kæreste får 16.000 udbetalt, vi har udgifter for 9000 kr. dvs vi har 14.500 kr tilbage når alt er betalt............ weeeeee...... men det kører bare ikek rundt alligevel, tror vi har et højt forbrug.............

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Kunne ikke have gjort det,uden Kim fra KTJ media, endnu en anbefaling.........

Kim svarer hurtigt selvom han har travlt og hans arbejde er der ikke noget at sætte fingeren på...........

Overvejer du KTJ media, så har du min varmeste anbefaling........

Jeg takker for opmærksomheden, og du kan da lige få et tip med på vejen :)

Hvis du gerne vil frem på ordet indretning, skal du ikke skrive søderberg-indretning men bare indretning når du laver et link ;) det samme gælder selvfølgelig for alle andre ord du gerne vil findes på, og så er det en god ide at linke til relevante sider.

Jeg må så også lige komme med en kommentar, jeg har ikke fjernet alle muligheder for at skabe Duplicate Content i dag, kun lige den del som omhandlede det at der før blev vist det fulde indlæg i bloglisterne, nu vises excerpts i stedet for de fulde indlæg, hvilket er klart at foretrække.

der skal lidt mere arbejde til at fjerne alle muligheder :) bare lige så du ved det.

og nogen af dem fjernede jeg jo for noget tid siden Så du er sikret godt, men ikke fuldt ud.

Med hensyn til analytics, kan du jo give mig adgang til den, sender dig lige info på hvordan du gør det, så kan jeg jo kigge din analytics igennem og svare på dine spørgsmål ;)

Men takker igen for anbefalingen ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Jeg synes din side er fed. Men jeg synes du er endnu sejere !

God weekend

:-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser meget bedre ud nu Smile

Længere titler og tags i alle billeder

Husk lav lidt underoverskrifter h1 og h2, på siden med dine søgeord  i det giver lidt mere overblik på siden og lidt i søgemaskinerne.

Kontakt siden gerne frem med CVR nummer vis haves et og telefon nummer det skaber troværdighed.

Frem med rss - feed logo, så kan man lettere abonner på dine gode nyheder på siden , jeg mener denne her side http://soederberg-indretning.dk/blog/feed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback, dejligt at få lidt inspiration og gode råd med på vejen......

Mit største "problem" ligenu er at folk ikek kommenterer mine indlæg, jeg kan i analytics se at jeg har gennemsnitligt 70-80 unikke besøgende hver dag, men ingen kommenterer.......

Ved ikek om jeg kunne skrive mere inspirenede tekster, eller hvad jeg gør galt??

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stadig problemet med manglende kunder og kommentarer i min blog, så noget må være galt, kan  I hjælpe mig med at finde ud af hvad det er????

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)