Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM - hvad bruger I?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været i gang siden november sidste år, og mit MS Excel-baserede CRM system begynder at lide under mængden af leads og opportunities. (Det er heldigvis et positivt problem!)

Jeg er glad bruger af e-conomics og har kigget på Salesforce som CRM mulighed. Det ser ud til at være skalérbart og integrationsvenligt med de øvrige systemer jeg benytter.

Hvad bruger I ?

Er der nogen der har praktisk erfaring med f.eks. Salesforce?

Med venlig hilsen

Jakob Søderberg

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg kan anbefale dig  SugarCRM, som er et OpenSource system, men absolut blandt sværdvægterne på markedet. Vi kan tilbyde dig integration med e-conomics.

Du kan downloade en gratis version på følgende link http://www.sugarcrm.com/crm/download/sugar-suite.html

Ønsker du den et demo log-ind, udvidede funktionalitet eller at få hostet den gratis version, er du velkommen til at kontakte undertegnede.

Du kan se hvad forskellen er på de forskellige versioner af SugarCRM kan du kikke her http://www.20twenty.dk/sugarcrm/sammenligning-af-sugarcrm-versioner/

Med venlig hilsen

Dan Taxbøl
20twenty 

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

webcrm snakker også sammen med e-conomic og er rimelig brugervenligt !

Jeg synes du skal lade integration til økonomisystem være sekundært i dit valg af crm-system.

 

For en integration kan man altid få lavet hvis aktiviteterne virkelig taler for det. Såfremt den ikke findes, kan den udvikles - og her skal man så tage stilling til om det er prisen værd !

 

For hver CRM debat jeg finder herinde vil jeg gerne bede trådstarter overveje et ticketsystem ved navn RT - Request tracker. Her kan man få alt som man vil have det.

Såfremt du vælger RT og på et tidspunkt ønsker e-conomic integration eller andre integrationer/tilpasninger vil jeg meget gerne give dig et tilbud på det.

Til dagligt laver jeg bogholderi, - men det afholder mig ikke fra at være totalt fascineret af crm-systemer og mulighederne for tweaking af virksomheder den vej.

 

Jeg har selv prøvet et hav af crm-systemer, - og de har stort set alle sammen været geniale på hver deres måde.

 

RT er ikke et crm-system, - men RT kan erstatte et hvilket som helst CRM-system, - og jeg vil vove at påstå uden programmering. RT er opensource, så mulighederne er uendelige.

 

RT har for mig betydet at:

Jeg har kunne skrotte min mail-klient idet RT kobler emails på de relevante sager.

Jeg har kunne skrotte mit kalenderprogram - det klarer RT også for mig - på min præmisser.

Jeg kan koncentrere mig om det arbejde der skaber værdi for kunderne og dermed min virksomhed. RT sørger pænt for at jeg laver de vigtigste ting først.

Jeg ikke har brug for eksterne hjælpemidler til tidsstyring/registrering.

Når jeg er færdig med en opgave som jeg har registreret fakturerbar tid på kan jeg nemt på senere tidspunkt trække en rapport over kundeopgaver til fakturering.

Når jeg registrerer tid på en opgave indgår den automatisk i min rapport over igangværende arbejder.

 

RT er opensource og gratis, så det er ikke engang fordi jeg vil sælger dig noget du får denne lange smøre. Det er simpelthen fordi jeg elsker systemet, - og at jeg ønsker at skabe interesse for det og dermed få projektet til at vokse.

Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Tak for input. Vil kigge på det her i weekenden.

MVH

Jakob

Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jørgen,

Tak for inputtet.

Har du et link til RT? Eller et sted hvor jeg kan læse mere? Geeked

Integration til e-conomics af så afgjort sekundært

MVH

Jakob

Fra Hillerød
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg har også været - og er egentlig stadig - hooked på Salesforce. Jeg fandt det bare lidt dyrt ift. vores behov...

Vi valgte at bruge WebCRM, der en dansk Saas-løsning, der integrerer med E-conomics (som vi også bruger). Det er ikke et super fancy CRM, men det kan alt det essentielle, det er RIGTIG nemt at bruge og det er til at betale. Vi giver 278,- pr. mdr., mener jeg det er.

Der kommer bogstavelig talt nye funktioner og udvidelser hver eller hver anden uge.

Tjek det ud og se evt. deres udemærket demo. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen...

//Mads Q

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Måske kan du bruge www.start-base.dk her finder du flere CRM systemer at vælge imellem.

Hvis ikke du finder et program på Start-Base.dk så er der mulighed at prøve på Start-Base på svensk, norsk og engelsk.

Held og lykke med at finde det rigtige CRM system.

 

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søderberg:

hej Jørgen,

Tak for inputtet.

Har du et link til RT? Eller et sted hvor jeg kan læse mere? Geeked

Integration til e-conomics af så afgjort sekundært

MVH

Jakob

http://bestpractical.com/rt/

Kræver en webserver med perl.

Jeg kender et sted hvor man kan få en dedikeret server for 65kr pr måned.

Og opsætningen tror jeg at jeg gav 200kr for - jeg kunne sgu ikke selv finde ud af at sætte RT op da jeg ikke er så teknisk.

Så jeg har givet 200kr i opstart - og 65kr pr. måned for en server jeg kan bruge til meget andet også.

Og prisen stiger ikke fordi jeg bruger x antal tickets eller har x antal brugere - jeg har principielt uendelige muligheder - dog op til de jeg tror det er 50gb jeg har på min server i den prisklasse.

Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Tak for input. Det ser også interessant ud.

Jakob

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at RT lyder spændende... har du mulighed for at sende mig et screenshot så jeg kan se hvordan du har sat det op? mvh  Thomas Hansen info@badgeland.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)