Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bluetooth Prototype Udvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to iværksættere, som har udarbejdet en kravspecifikation til en bluetooth enhed, som skal fungere sammen med vores overordnede idé. 

Vi ved ikke om det hele er teknisk muligt og vil gerne have udviklet en prototype, hvis det er muligt.

Er der nogen, som har erfaring med virksomheder, der foretager udvikling af bluetooth-prototyper?

Vi har indtil videre kun tænkt på danske udviklere, idet vi ser det som bedst at kunne følge udviklingen på nært hold.

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Prevas har lavet den slags. Hvor gode de er ved jeg så ikke lige.

Du kan også forhøre dig hos enten Axcon eller Circle Consult, selvom jeg ikke ved hvor meget Bluetooth de har lavet. De ligger begge i Nordsjælland, så jeg ved ikke hvor godt det passer dig. Hvis I bor i Jylland er området omkring Ålborg nok et bedre sted at finde et firma med den type erfaring.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Prevas er den ene virksomhed, som vi også har fundet, men vi vil selvfølgelig gerne have flere alternativer. Vi bor i København, så vi kigger lige på de to andre du også nævnte.

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne kontakte nogle E-ingeniørstuderende fra fx DTU eller ingeniørhøjskolen i Århus, i håb om at de vil være partnere i jeres foretagende. De ved i hvert fald mere om det tekniske!

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)