Tokemc
Du skal ikke tage dette for hårdt, da jeg af natur er meget kritisk overfor alt hvad jeg ser, men jeg spotter altså en del problemer med virksomheden og hjemmesiden.
Umiddelbart synes det for tidligt til en vurdering fra Aminos brugere, men nu laver jeg blot en lille liste over de ting, som du bør være opmærksom på når du færdiggører din e-virksomhed.
Domænet
Virksomhedens domæne-navn er for langt. Desuden præciserer dit navn ikke hvad du sælger - når jeg hører ordet elektronik tænker jeg først og fremmest på ledninger, stikkontakter og andet isenkram. Dit domænenavn bør være kortfattet, præcist, uden tegn og bygge op om din "USP".
Differentiering
Hvad gør din virksomhed til noget særligt? Hvorfor skal jeg handle hos dig? Umiddelbart er der intet på siden, der præciserer hvad der gør din virksomhed unik. Det er utroligt vigtigt. Vil du satse på dit produkt (et dybt sortiment? kvalitetsvarer?) eller vil du måske satse på prisen? Hvordan vil du beskrive din virksomhed over for andre, så de ved hvad du snakker om, men uden at du nævner navnet?
Hjemmesidens farve
Jeg ved meget lidt om farvernes psykologi. Jeg ved dog, at alle farver symboliserer ét eller andet. Er grå den rigtige farve til din hjemmeside? Skulle du måske gå efter en gul farve, der underbygger et image som en billig virksomhed?
"Logo"
Har du lavet dit logo i Paint? Eller WordArt? Logoet er utroligt vigtigt når du laver en ny virksomhed - også selvom det kan virke overflødigt og overfladisk. Få lavet et logo der er unikt, fortællende om din virksomhed og eventuelt skaber gode associationer. Desuden ser jeg, at du har valgt at lave 3 stjerner, som for mig skaber associationer med et billigt hotel. Sælger du til samme målgruppe? Er det produtker af "samme" kvalitet eller pris?
Stavefejl
Der er stavefejl på din hjemmeside. Ret dem.
Leverandører
Hvem skal levere så mange forskellige ting? Måske bør du starte med at vælge ét område. Lagerudgifterne til teknik er utroligt store, særligt hvis du også vil opretholde en god leveringsservice. Måske du skulle starte med ét særligt område, som også giver din virksomhed noget kosistens?