Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Siden er jo rimelig tom, og derfor er der sådan set heller ikke så meget at sige om dette.... Bliver selvfølgelig mere spændende og mere at bedømme når der kommer mere kød på..

Ang dit første logo/banner, er det en smule for meget. Så er det også lidt svært at se hvad selve logoet er. Er det bare de tre stjerner uden tekst eller med tekst. Et logo skal jo være noget man skal kunne genkende siden på, men den værdi eller essens mangler lidt...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
  • Logo'et skal helt klart igennem en større forandring.

 

  • Domænet skal være sammenhængende, intet er mere irriterende end at skulle indtaste bindestreger og lignende.
  • Giv en kort intro på startsiden - hvad er Elektronik-Stjerne og hvorfor skal kunden bruge penge hos dig istedet for Eskildsen/Aage der sælger og leverer det samme som du vil. Er det den gode service, det brede udvalg eller hvad er det ?

 

Håber at du kunne bruge feedback til noget (:

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide dit layout, men er ikke særlig vild med din grafik. Specielt din overskrift synes jeg ikke fungere og det er det første man får øje på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Nu fjernet Det logo og sat det ind hans postede men vil lave det om senere idag :D

Men jeg har også ordnet titlen og det med tlf

og nu kan man nu se et lille logo af en højtaler oppe ved titlen 

Og har fået sat nogle ting under de Kategorier

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Men tak For hjælpen Alle jer der har skrevet har taget det til mig og er i gang med at ændre det :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid os lige kontakt informationerne ned i alm. størrelse med samme tekst som resten af siden, det ser useriøst ud med ændringen af font samt en meget større størrelse - om ikke andet ser det ihvertfald underligt ud for mig. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

How der er jo ikke meget påå din hjemme siden endnu, så det er lidt svært at giv feedback på.

Prøv sætte nogle produkter op .:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med Font? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tokemc

 

Du skal ikke tage dette for hårdt, da jeg af natur er meget kritisk overfor alt hvad jeg ser, men jeg spotter altså en del problemer med virksomheden og hjemmesiden.

Umiddelbart synes det for tidligt til en vurdering fra Aminos brugere, men nu laver jeg blot en lille liste over de ting, som du bør være opmærksom på når du færdiggører din e-virksomhed.

 

Domænet

Virksomhedens domæne-navn er for langt. Desuden præciserer dit navn ikke hvad du sælger - når jeg hører ordet elektronik tænker jeg først og fremmest på ledninger, stikkontakter og andet isenkram. Dit domænenavn bør være kortfattet, præcist, uden tegn og bygge op om din "USP".

 

Differentiering

Hvad gør din virksomhed til noget særligt? Hvorfor skal jeg handle hos dig? Umiddelbart er der intet på siden, der præciserer hvad der gør din virksomhed unik. Det er utroligt vigtigt. Vil du satse på dit produkt (et dybt sortiment? kvalitetsvarer?) eller vil du måske satse på prisen? Hvordan vil du beskrive din virksomhed over for andre, så de ved hvad du snakker om, men uden at du nævner navnet?

 

Hjemmesidens farve 

Jeg ved meget lidt om farvernes psykologi. Jeg ved dog, at alle farver symboliserer ét eller andet. Er grå den rigtige farve til din hjemmeside? Skulle du måske gå efter en gul farve, der underbygger et image som en billig virksomhed?

 

"Logo"

Har du lavet dit logo i Paint? Eller WordArt? Logoet er utroligt vigtigt når du laver en ny virksomhed - også selvom det kan virke overflødigt og overfladisk. Få lavet et logo der er unikt, fortællende om din virksomhed og eventuelt skaber gode associationer. Desuden ser jeg, at du har valgt at lave 3 stjerner, som for mig skaber associationer med et billigt hotel. Sælger du til samme målgruppe? Er det produtker af "samme" kvalitet eller pris?

 

Stavefejl

Der er stavefejl på din hjemmeside. Ret dem.

 

Leverandører

Hvem skal levere så mange forskellige ting? Måske bør du starte med at vælge ét område. Lagerudgifterne til teknik er utroligt store, særligt hvis du også vil opretholde en god leveringsservice. Måske du skulle starte med ét særligt område, som også giver din virksomhed noget kosistens?

 

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du er interesseret kan jeg hjælpe med rettelse af hjemmesiden, udover det kan jeg også lave et logo i vektor grafik, hvis det har interesse?

Du kan kontakte mig på min e-mail adresse, joakim_koldsoe@hotmail.com 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)