Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mivando -- åbn din egen netbutik inden for 2 minutter

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skriver helt uden omkostninger.
Det vil vel naturligvis sige uden noget månedligt abonnenent ? Jeg undrede mig, da jeg så jeres priser på siden. Eller tager jeg fejl ? Før så er det da netop ikke uden omkostninger.
Og hvad med paypal ?

På forhånd tak


Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AbcDesign

Godt spørgsmål. Vi skriver, at det er gratis at komme i gang fordi vi lader dig oprette din egen shop, opsætte den og indsætte produkter. Det gør vi uden at det vil koste dig en rød reje. Når du så føler, at du er klar til at åbne din shop, kan du aktivere din konto, og først herefter vil det månedlige abonnement begynde. Her kan du vælge en af de tre planer vi tilbyder.

Jeg håber, at det gav mening. Ellers skal du være meget velkommen til at sende mig en e-mail eller tilføje mig på Skype. Mit brugernavn er: kraaijenzank

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en bug når man klikker på denne knap sker der slet ikke noget...
 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Bohl:

Der er en bug når man klikker på denne knap sker der slet ikke noget...
 

Jeg oplever præcis den samme fejl

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, undskyld jeg er lidt negativ. Men det er jo slet ikke billigt. Er det hvad i tilbyder "gratis" til aminos brugere..
En demoshop, Wow.
Der er adskillige gratis og billige løsninger, noget nær mage til.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

AbcDesign:
Ja, undskyld jeg er lidt negativ. Men det er jo slet ikke billigt. 

Jeg er stærkt uenig. Det er utrolig billigt lige meget hvordan du vender og drejer det.

 

AbcDesign:
Der er adskillige gratis og billige løsninger, noget nær mage til.

Det vil jeg gerne se!.. En OsCommerce, Magento and whatnot kan ikke sammenlignes. Hos Mivando får du en shop, som er klar i dag! Du får hosting, du får support, du får det i én pakke.

De eneste som kan sammenlignes er (så vidt jeg kender til) DanDomain, Shopify og ScanNet. 

DanDomain har jeg ingen erfaring med.

Shopify er, så vidt jeg ved, lavet til det amerikanske marked.

Og ScanNet.. Ja.. Du har vel fulgt med i medierne de sidste par dage.. (se her, under medieomtale) og jeg ved at ScanNet er en del dyrere end Mivando, trods ScanNet's system er forældet mindst 7 år siden.

Mivando er et frisk pust på et markede i DK tynget af giganter som ikke helt følger med (synes jeg).

Hvis du synes Mivando er dyrt og at "Gratis indtil du kommer igang" ikke er et god tilbud, så vil jeg gætte på at du _ingen_ erfaring har indefor branchen.

Men mener du, at du kan gøre det billigere og bedre, og/eller kender nogen som kan det, så synes jeg bestemt i skal tage at få lavet sådan en løsning. - Det vil jeg gerne se.


@Sebastian
jeg har engang skrevet ind til jeres kontakt om en demo login, jeg kunne godt tænke mig at se systemet indefra.. 


Ses.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:
Shopify er målrettet det amerikanske markede og er lidt svær at skræddersy så det passer til det danske.

Det er simpelthen noget vrøvl. Shopify bruges af webshops verden over inkl. Danmark og du kan tilpasse alt omkring valuta, sprog, betalingsgateways mm.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Jeg syntes det lyder til at være en god deal, så jeg vil da helt sikkert lige tjekke Jeres system. Måske jeg kunne bruge Jeres model, til en ny interiørshop jeg har i tankerne.

Hvordan er det ifht. SEO i Jeres løsning? Er det bare totalt optimeret til SEO?

Dbh

Michael Haahr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Det er simpelthen noget vrøvl. Shopify bruges af webshops verden over inkl. Danmark og du kan tilpasse alt omkring valuta, sprog, betalingsgateways mm.

Okay, det er også flere år siden jeg har prøvet det.. og det var nok bare en amerikansk version så.

Jeg er er ked af, hvis det lød som om jeg ville snakke dårlig om Shopify, det var ikke meningen. 

Det kan også være jeg har forvekslet det med Magento GO som ikke, på det tidspunkt jeg prøvede det, ikke var så nemt til DK.

- Men som du siger, skal man selv ind og lave opsætning så det passer til DK, med ScanNet og, (Så vidt jeg kan forstå), Mivando er du "Ready - to - go" i DK fra start af.

Pointen med mit indlæg var kun at Mivando er et billig alternativ og "gratis indtil du vil igang" er et godt tilbud. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha :) Angreb er nu en gang det bedste forsvar.
Den smule kendskab til "branchen" jeg har, kan hvertfald gøre det billigere. På flere måder.
shopify er en af måderne.
Jeg tilbyder at sætte en fuldt funktionsdygtig gratis shop op på en dag, det er der da ingen ben i. Med gratis support Og dansk cms.
Og når jeg kan, så er jeg ikke alene.
Det der koster er da unikt indhold, design og reklame.

Grunden til mit udfald, var min undren over det "gode tilbud" her i tråden om gratis demo shop.

Som jeg ser det, kan jeg ikke få noget her jeg ikke kan finde andre steder. Og så er det jeg sætter spørgsmålstegn ved hvad jeg får for alle mine abonnements penge ?

Og hvis en simpel ting som en tilmeldings formular ikke virker, har man så ikke lov til at stille spørgsmål ? ;-)

Fortsat god dag !
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)