Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gik galt for min webshop?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

NB: er ikke god til at pakke tingene ind - men håber du kan klare at læse det.

Har lige været inde og se jeres side og hold da op den køre langsomt. Tilsidst gad jeg ikke mere, da man skulle vente hele tiden.

Hvorfor skal man klikke for at komme til shoppen?

Shoppen er vel det vigtigste og derfor skal man være i shoppen når man kommer ind på jeres side og i skal vise en masse spændende produkter.

Jeres 'læg i kurv' knapper er meget neutrale og man kan næsten ikke se dem blandt teksten. Få noget farve på knapperne, så man kan se den.

I stedet for, at betalingsiden åbner på en ny side, så hav den på jeres egen side og i hjemmesidens design, så man er sikker på, at man stadig er på jeres side.

Da vi skulle købe dåbstøj fik jeg til opgave at finde det og må sige, at jeres butik valgte jeg vælge fra. Det kan godt være tøjet er fint og billederne er rigtig gode, men shoppen gør, at jeg ikke tør købe ved jer, da jeg ikke synes den virker prof nok.

I kunne med fordel bruge nogle 1000 kr på at få lavet et nyt design, der er med helt fremme. På den måde ville i også skille jer ud fra konkurrenterne, da de heller ikke har designs i top klasse. (sweet-design.dk og babyshower.dk).

Synes desværre der er lang vej endnu.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Jeg syntes som de andre at din side ser alt for "gør det selv" agtigt ud.

Måske er du god til at designe kjoler, men hjemmesider eller shops dur du altså ikke til. Så hvis du ønsker en professionel shop, så få en professionel til at se på den og designe den.

Du skriver at du har rettet siden til og ændret skrifttyperne, så de nu er ens.

Det passer ikke helt! Jeg kan stadig se mindst 5 forskellige typer på forsiden af shoppen.

"Handelsbetingelser" står også med småt, som den eneste kategori under alle de andre, som står med STORE bogstaver.

Og så SKAL dine kunder lande på shopdelen som det første! Drop den første side, som man lander på. Det er røv irriterende.

Forestil dig dine kunder skal ind igennem en dør 30 meter væk fra din fysiske butik, og ned under jorden i en gang, for at gå op ad nogle trapper og så først dér, kommer de ind i din Christinas butik.

Hvor mange kunder tror du, der ville falde fra hvis det foregik sådan, ude i den virkelige verden?

Det skal være nemt på nettet. MEGET nemt! Folk skal have det hele serveret på et sølvfad.

Jeg er selv ved at få ændret min forside, fordi den ikke serverer tingene godt nok for kunderne.

Og så SKAL du altså låne nogle børn og putte nogle kjoler på dem, og få taget nogle kvalitetsbilleder af dem. Lån en proff. fotograf for en dag. De penge er givet rigtig godt ud.

Din kurv er også alt for anonym og lille. Få den frem og gjort større.

Det er også meget forvirrende, at kurven trækker momsen fra på varen og derefter ligger moms til i bunden. Så tror man straks at dine priser var uden moms, og må lige tilbage og tjekke.

Det kan gøres meget bedre!

Held og lykke med processen

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

@ christina

Du skriver faldende besøgstal ( bliver den ikke fundet mere?)og dermed mindre salg, har du altid haft siden liggende hos bricksite eller er den rykket

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang tak for mange indlæg - noget er taget til efterretning, noget tager vi til os, en del vi kan bruge og noget kan vi ikke.

Og lige til Henning - jo vi bliver skam fundet og shoppen har hele tiden været placeret hos Bricksite. 

Tak for hjælpen

Mvh

Christina

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)