Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektstyring online!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg kan se, at der er lavet tidligere indlæg med lignende forespøgelser, men jeg har endnu ikke fundet frem til en optimal løsning. Jeg har derfor brug for jeres hjælp.

Jeg søger en online baseret løsning til projektstyring. Det skal gerne indeholde så mange som muligt af følgende features:

- To-do liste/ opgave oversigt.

- Tidslinje (mile-stones osv.).

- Personale oversigt (med mulighed for at tildele ansvarsområder osv.).

- Meddelelses/nyheds modul.

- Økonomistyring af projektet (behøver ikke at være særlig omfattende).

Vi er seks medlemmer i teamet som skal anvende systemet. Hovedformålet er derfor at man hurtigt og nemt kan have overblik over projektets gang samt opgavefordelingen.

Håber i kan komme med nogle gode forslag.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er netop FengOffice jeg bruger til dagligt. For et år siden havde jeg også kiggede på et havn af projekt styring system og tilsidst bliv det FengOffice.

Grunde til jeg vælge systemet:

1. Gratis

2. Ser godt ud og nemt at bruge

3. Understøt projekt på flere niveau, altså under projekt til under - under projekt :) Workspace koncept rock ..

4. Bruger styring til både kunder og medarbejde. 

5. Understøt timer pris, så kan man trækker rapport fra x dag til y dage, hvor meget den medarbejder har lavet hvilken opgave og hvor meget skal der fakturer. 

Dog der er en ting ved alle projekt styring system er at man skal lære at bruge den, medarbejder skal også lære at bruge den. Det er hverkent nem eller svære at lære .. men man skal give sig tid til det.

med venlig hilsen

Nhat

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå du tager et kig på hhv: BaseCamp: http://basecamphq.com og ActiveCollab: http://www.activecollab.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er lige begyndt at bruge Podio.com - Her kan du invitere både programmører, designere, kunder osv. alle dem du har brug for til de pågældende projekter.

Det er gratis og virker upåklagelig! 

Held og lykke :-)

Mvh. Frederik

Fra Skive
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar! Flere af jeres forslag ser super ud. Jeg tror det bliver Podio som er vinderen.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg vil anbefale Projectplace. Det er et projektværktøj, som forenkler og effektiviserer samarbejde og kommunikation, og du får total kontrol over din projekthåndtering såvel i det enkelte projekt som i hele organisationen.

Projectplace er anderledes end andre systemer. Det er on demand og kan anvendes til et enkelt projekt eller som en komplet virksomhedsløsning. Det er intuitivt og let at anvende. Der er ingen software at installere og du er i gang på få minutter.

Du kan prøve det gratis i 30 dage  www.projectplace.dk

Held og lykke med dine Projekter :-)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)