Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Affiliate side.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg lige læst din gamle tråd, som Henrik Christiansen linker til, og det virker da ret underligt, at du vælger at lave et nyt site, som skal kunne det samme, som det site du lige har solgt.

For du skriver i den gamle tråd, at du ikke har lysten til at drive sitet videre. Den lyst kom godt nok hurtig tilbage.

Har du en forklaring på det? Jeg vil bare gerne vide det, hvis jeg en dag skulle få lyst til at købe et site fra dig.

God dag til jer alle sammen.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Christiansen:

Hej Gustav

Jeg synes det er lidt usmageligt, at du sælger mig http://affiliatenetvaerk.dk/, hvorefter du laver en klon 6 uger senere.

Da du solgte dine hjemmesider skrev du "Jeg sælger dem da jeg ikke har tiden og lysten til at holde dem opdaterede og skaffe den trafik de har behov for." (http://www.amino.dk/forums/t/127986.aspx?#858980)

Alligevel har du straks efter lyst til at starte og opbygge en komplet klon med samme målgruppe, indenfor samme felt?

Hej Henrik,

Jeg kunne ikke være mere enig med dig.

Det er ikke god Amino ånd fra Gustav's side.

Hvis jeg var ham ville jeg nok lige tænke mig om en ekstra gang, inden jeg gjorde mere ud af siden.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Christiansen:

Hej Gustav

Jeg synes det er lidt usmageligt, at du sælger mig http://affiliatenetvaerk.dk/, hvorefter du laver en klon 6 uger senere.

Da du solgte dine hjemmesider skrev du "Jeg sælger dem da jeg ikke har tiden og lysten til at holde dem opdaterede og skaffe den trafik de har behov for." (http://www.amino.dk/forums/t/127986.aspx?#858980)

Alligevel har du straks efter lyst til at starte og opbygge en komplet klon med samme målgruppe, indenfor samme felt?

Det er sgu dårlig stil..

Det er altid noget at hans design ikke virker i Firefox Skype-Giggle

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se at der er givet 2700 kr. for en domæne med et design - Det virker i sig som en billig pris for den hjemmeside

Jeg ved godt sælger i den handel har givet udtryk for at han ikke har ting og lyst til de hjemmesider han sælger, men han lover ikke at han ikke vil lave noget nye.

Så mit råd til dig Henrik - 2700 kr. er en ok pris for den hjemmeside du har købt, vind over han ved at optimerer din egen side og få noget trafik ind på siden

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S han design virker helelr ikke rigtig i Explorer 8 :-)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg beklager mange gange og håber at finde en ordentlig løsning på problemet.

Som de fleste har bemærket skrev jeg i den tidligere tråd at jeg ikke havde tiden til at drive siden videre.
Denne tid har jeg nu fundet, da jeg har fået sommerferie og dermed tid til at opsætte hjemmesiden.

Jeg vil hermed lukke tråden, men selvfølgelig besvare spørgsmål på PM og mail.
Specielt Henrik er velkommen til at kontakte mig, sådan at begge parter kan finde en fair løsning på min fejltagelse Ick!

Forsat god sommer.
 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gustav1994:

Hej Alle.

Jeg beklager mange gange og håber at finde en ordentlig løsning på problemet.

Som de fleste har bemærket skrev jeg i den tidligere tråd at jeg ikke havde tiden til at drive siden videre.
Denne tid har jeg nu fundet, da jeg har fået sommerferie og dermed tid til at opsætte hjemmesiden.

Jeg vil hermed lukke tråden, men selvfølgelig besvare spørgsmål på PM og mail.
Specielt Henrik er velkommen til at kontakte mig, sådan at begge parter kan finde en fair løsning på min fejltagelse Ick!

Forsat god sommer.
 

Hehe ;)

Det er 1½ månede siden du solgte siden.. Regnede du ikke med at få sommerferie eller?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)