Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at flytte Wordpress blog til roden af mit domæne søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal flyttet min wordpress blog til roden af mit domæne.

Det jeg præcist skal have gjort er at have flyttet mit indhold fra: www.mitdomæne.dk/wordpress til www.mitdomæne.dk

Har prøvet at følge en guide på Surftown, hvor jeg har hosted mit domæne, men efter en del forsøg kan jeg simpelthen ikke få det til at fungere. Har prøvet denne guide: https://surftown.dk/support/hvordan-flytter-jeg-min-wordpress-blog-til-roden-af-mit-domaene Men når jeg opretter mit domæne på FileZilla kan den ikke finde nogle filer.

Er der en mere simpel måde at løse problemet på?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare gå ind i din admin, -> indstillinger -> ændre siden til at være på mitdomæne.dk istedet for mitdomæne.dk/wordpress, så får du en 404 fejl, går ind i mysurftown, videre ind i den mappe som hedder /wordpress, /forside eller hvad du har kaldt den, derefter markerer du alle filer, og flytter dem til "mitdomæne" mappen. 

Hvis du har 2 der hedder index skal du rename den største af dem "index2" .. Så spiller det.. ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste er at bruge et ftp program som filszilla...

Det lyder til at du ikke har indtastet de rigtige oplysninger i filezilla.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. brug one click toolbox, slet det hele, installer igen og gør følgende: 

Log ind i Wp-admin -> indstillinger -> generelt -> ændre wordpress og websted adresse til http://xxxxxx.dk -> gem -> siden melder fejl.

Så gør du følgende: 

Mysurftown -> Fil Manager -> xxxxxx.dk -> wordpress -> Marker alle filer, flyt til: xxxxxx.dk

^^ Er der mere end 1 fil der hedder index skal du omdøbe index.html til index2.html.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle jeg nok have gjort i starten.

Problemet er bare nu at jeg har skrevet nogle artikler på siden, som jeg har brugt en del timer på, og dem kan jeg nu ikke få adgang til. Og hvis jeg sletter det hele er de jo tabt.

Når jeg går ind på min admin side får jeg en "500 Internal Server Error" - http://www.druk-spil.dk/wp-admin

Martin :

Evt. brug one click toolbox, slet det hele, installer igen og gør følgende: 

Log ind i Wp-admin -> indstillinger -> generelt -> ændre wordpress og websted adresse til http://xxxxxx.dk -> gem -> siden melder fejl.

Så gør du følgende: 

Mysurftown -> Fil Manager -> xxxxxx.dk -> wordpress -> Marker alle filer, flyt til: xxxxxx.dk

^^ Er der mere end 1 fil der hedder index skal du omdøbe index.html til index2.html.

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er en der har mod på at fixe problemet for en mindre skilling, så send lige en PM :-)

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil kigge helt gratis på det vis du blot giver mig adgang via ftp  eller eventuelt teamviewer og så ftp fra din comp så du kan se hvad jeg kigger i :o)

PS jeg vil ikke give garantier da jeg ikke kender wordpress personligt. men billig er jeg da :-P

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den ged barberet :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim,

Hvordan gjorde du?

Jeg skal flytte hele mit site som ligger på www.domæne.dk/testsite til www.domæne.dk.

 

så hvis du havde 5 min til at forklare, ville jeg være taknemmelig.. :-)

K

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kat123

jeg kan ikke huske fremgangs måden da jeg som sagt ikke arbejder med WP normalt.

men jeg vil da godt kigge på det for dig for en flad 50ér som Den smarte iværksætter også gav. (oven i købet flere gange da han fik lavet noget rod efter følgende og skulle have flyttet det hele igen)

du kan bare skrive til mig via min side og så kontakt og så efterfølgende på mail.

jeg skal bruge pass til ftp og adresse.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)