Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp vedr. udvikling af softwares, iPhone/iPad-apps osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Amino-brugere!

Jeg har fået en fantastisk idé, som jeg tror ville gøre godt i fremtiden, for mig og de kære mennesker, som vil få glæde af denne opfindelse. Men jeg står her, og er helt magtesløs, da jeg ikke ved hvilken software og hvordan man udvikler iPhone/iPad-apps, og computer-softwares.

Jeg håber I kan hjælpe mig med jeres erfaring, derude!

PS. Undskyld min dårlige formulering, men jeg har haft en lang og hård dag, og er godt træt lige nu.

Mvh. Sebastian.

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sebastian.

Du skal være velkommen til at prøve din opfinderidé og udfordringer omkring den af hos os i Opfinderrådgivningen på Teknologisk Institut. Vi er sat i verden for at hjælpe private opfindere med at nyttiggøre deres opfindelser, hvis der er et godt belæg for det.

Vi møder alle slags opfindere - også de der vi lave seje apps.

Hvis du opretter dig som bruger på vores hjemmeside www.opfind.nu, får du adgang til at indsende din idé til os i den formular du finder under Trin 1 Din Idé.

Under Trin 1 finder du i øvrigt en guide, der hurtigt kan hjælpe dig i gang med at oprette dig som bruger og med at udfylde idéformularen.
Det koster ikke noget at få vores rådgiverhjælp. Vi er en del af erhvervsfremmesystemet i Danmark.

Idéformularen bliver sendt til et beskyttet system, som kun rådgiverne har adgang til.

Alt godt

Anders Jørgensen, Opfinderrådgivningen

 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint, at du tilbyder hjælp på dit website, men jeg ville nu hellere bare have et svar her :-)

Fra Holte
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være opmærksom på at man som udgangspunkt udvikler software i forskellige teknologier/sprog afhængigt af platform. Hvis du vil lave både ipad/iphone Apps og feks. software til Windows/Linux, så ville jeg anvende Mono, hvor du kan bruge programmeringsproget C#.

http://www.mono-project.com/Main_Page
og http://ios.xamarin.com/

Du skal dog vide at C# ikke er noget man lærer sådan lige over en weekend :) 

Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Det vil jeg lige læse lidt på :-)

Nejnej - det havde jeg dog heller ikke regnet med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)