Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi elsker feedback på vores sæbeboble hjemmeside!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hey Amino'er

Sæbebobler er en ting de fleste børn elsker - særligt i oversize. Derfor har min kæreste og jeg stiftet en sæbeboble virksomhed: http://www.bubbleblowers.net/ for at udbrede budskabet om de store sæbebobler - Nu skal vi til at have det sjovt når vejret tillader det ;)

Vi mangler idéer til at optimerer siden uden at det koster kassen. Da det primært er et hobby-projekt ønsker vi at holde omkostningerne nede. 

- Hvis du var kunde på vores side hvad kunne du tænke dig var anderledes?
- Hvad er dit løsningsforslag (og husk økonomien er begrænset)
- Hvad skal der til for ar du generelt synes en hjemmeside er lækker og du vil købe fra den?
- Alt andet (søgemaskineoptimering-feedback, sociale medie feedback osv.)

Ting vi ved i forvejen:
- Paypal er ikke optimalt. Det bliver opdateret engang til foråret hvor vi installerer e-Commerce/WP-Commerce.
- At der bruges 1-click-knapper til køb er selvfølgelig også noget gøgl. Se ovenstående.

Jeg glæder mig til at høre dine guldkorn ;)

De bedste tanker Mai

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde nok smidt Facebook nederst i sidebar'en, den stjæler opmærksomhed der.

Så ville jeg nok også fjerne kort i tager imod fra hvert produkt og istedet placerer dem ude i sidebaren øverst.

Den lyseblå link farveknap er også meget markant, måske skrue lidt ned for den. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mai

Først og fremmest; sikke en god idé! Skype-Smile

Det fungerer rigtig godt med opfordringen: ’Vil du have en fantastisk oplevelse med dine børn’, og den positive respons fra SFO Bagsværd på forsiden er også bare super god at have med. Det er helt bestemt med til at vække interessen.

Jeg mener også, som Martin siger, at Facebook skal flyttes lidt længere ned, så det ikke lige er første øjefang, og at den lyseblå farve kan nedtones en smule. Herudover savner jeg nogle flere farver, det virker lidt for ’mørkt/gråt’ (= lidt kedeligt). Siden skal jo signalere, at NU skal der virkelig ske noget; at store sæbebobler er en sjov måde hvorpå, forældre kan have nogle kanon hyggelige stunder sammen med deres børn Skype-Smile Det kunne måske også virke godt at sætte nogle billeder ind hist og her med børn og voksne, der laver sæbebobler sammen? Ellers ser det godt ud og virker spændende med jeres sæbebobleteknikker og opskrift.

Håber I får god vind i sejlene! Skype-Smile

Mange hilsener Christina

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker dejlig overskuelig og en god grund viden omkring dette emme forsætte med at øge viden på siden , vær altid aktive med nye sæbe boble tips

Kontakt siden ville jeg sætte en kontaktformular på.

Lave en sæbe boble i logoet det er jo det i tilbyder.

Mangler lidt billeder på siden , det er super med de videoer på siden.

Mangler interne links struktur på siden hver gang ord nævnes linker det til siden der omhandler dette emme husk der starter med h1 på denne side alle under emmer på denne side med h2 h3 mv.

Lidt ekstra tips skrev jeg og nogle andre i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I er fantastiske - Tak!

I forhold til facebooksiden hvad er grunden til at I vil rykke den længere ned?
Vores tanke er nemlig at fremme vores profil for at holde kontakten med (mulige) kunderne og skabe en troværdig relation.
Vi vil give dem sjove facts om sæbebobler fx. at en sæbeboblehinde er 1000 gange tyndere end et stykke papir (hvem havde troet det?)

Vi får smidt lækre billeder på siden snarest der blev taget i går da vi afholdt et vellykket event på Rådhuspladsen.

Mikael: Kan du nævne nogle steder intern linkbuilding kunne forbedres? Har kigget igennem og har nok læst mig lidt blind i teksterne efterhånden..

Værdsætter jeres feedback

De bedste tanker Mai 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mai Smidt:



Mikael: Kan du nævne nogle steder intern linkbuilding kunne forbedres? Har kigget igennem og har nok læst mig lidt blind i teksterne efterhånden..

Værdsætter jeres feedback

De bedste tanker Mai 

står en del gange på siden sæbe boble teknikker med linker ikke hver gang med det ord til den hoved side der omhandler dette emme , dette mangler også ved de andre ord husk teksten må gerne være længere gerne 400 ord ville jeg mindste holde det på, der er rimelige tekst fattig sider nogle af dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg så Mai's tekst med sæbebobler, tænkte jeg straks: "Så! NU skal der bobles, og jeg forestillede mig faktisk et billede af en fest med balloner i alle farver og farver. Liv og glade dage.

Men det bobler overhovedet ikke, når man kommer ind på siden, så jeg er enig med Christina Guldfeldt.

Jeg ville starte med en ændring af banneret, så det viser en masse sæbebobler i alle størrelser og med farvede afspejlinger. Ud over Bubble blowers i banneret i højre side er der faktisk ikke eet billede af en sæbeboble. Hvis man ikke havde teksten ville man aldrig vide at det handlede om sæbebobler. Børn, der ikke kan læse, ville ikke opfatte, at denne her side er lutter skæg og ballade.

I kan også vælge et boble-baggrundstapet. Det behøver ikke være noget særligt, og det må heller ikke tage læserens opmærksomhed, men skal blot understrege bobleriet.

Ovre i højre side har I en ramme med "Seneste Boble-nyheder". Der er links, men I har valgt en links-farve, der er lige lys nok. Vælg en farve, der er lidt mørkere, så man kan læse link-teksten. Sammenlign med links-farven under "Kæmpe Boble-event".

"Præsentation" i jeres menu-bjælke ville jeg ændre til "Forside".

"Sæbeboble-teori"; den synes jeg faktisk er skæg! Uundværlig for boble-entusiaster!

Under Kontakt mangler jeg firma-navnet, Bubble-Blowers eller hvad I hedder. Det står der faktisk ikke!

Der mangler en side Om os. I har ikke nævnt jer selv ved navn, ikke engang firma-navnet, men I har CVR-nummeret med! Jeres firma-navn og personlige navne gør jer mere troværdige og tillidsvækkende.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mai Smidt:
At der bruges 1-click-knapper til køb

Hej Mai

Jamen det er jo mageløst, kanon flot. dit website røg direkte til ungernes farvoritter, nu kommer jeg sikkert til at lave sæbebobler i stor størrelse :)

Super ide' og en flot og enkel hjemmeside

Med hensyn til dine knapper, du kan i PayPal selv designe dine egne knapper f.eks. en sæbeboble og lægge dem ind i stedet for de PayPal knapper du bruger, det ville da hjælpe lidt :)

 

Best regards

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bukker og neger for alle jeres gode råd - nu skal der arbejdes ;) Lækkert at få friske øjne på siden. Fx. linkfarven havde jeg slet ikke tænkt på kunne være et problem. Men nu ved jeg jo også hvad der står..

Mai

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu har min partner og jeg læst alle jeres råd igennem. Tak for dem! ;)
Indrømmet det er ikke alle rådene, vi har taget til os, da vi satser på en anden strategi - fx. facebook kan vi ikke se skal være andre steder end der hvor den er, da vi ønsker at få folk til at like vores side.

Vi har bl. a. ændret tekster, lavet en os os side, lagt billeder ud, ændret menuen, tydeliggjort sæbeboblerne i vores logo, lagt en kontaktformular ind, ændret produkt billeder og beskrivelse.

Nu er det store spørgsmål:
Hvad er jeres vurdering af vores arbejde?
Hvad fungerer godt?
Hvad synes du vi skal arbejde videre med?

På forhånd tak

Mai 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)