Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop ønsker konstruktiv kritik!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, Jeg vil gerne have i vurdere brugervenligheden, designet og funktonaliteterne.

Siden hedder: Onlinewonderland.dk og som i kan se sælger vi kvinde tøj, så finder du noget du gerne vil se kæresten i, så lad mig høre fra dig.

Jeg ønsker alle held og lykke med deres drøm!

Mange hilsner Simon

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Lige en vildt hurtig kommentar herfra

Du skal ændre din indkøbskurv så der står "tom" i stedet for "tøm"

Jeg er ikke så vild med de diamanter eller ringe du har "smidt" rundt på baggrunden af siden, de forvirrer bare og har ingen betydning, de skal væk efter min mening.

Kan til gengæld godt lide dine 2 shop efter farve og shop efter pris, det er lidt anderledes men smart uden at blive for meget.

Flotte store billeder med en dejlig baggrund.

Det var alt herfra lige nu

Held og lykke med projektet

Best regards

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, det med diamanterne vil jeg tage til eftertragtning :)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker mere på lyden - den er forholdsvis diskret, men jeg (personligt) vil alligevel gerne have mulighed for at deaktivere den.

I øvrigt synes jeg at siden er flot - intet at sætte finger på dér.

Med hensyn til det mere tekniske vil jeg foreslå at I tager et kig på jeres side-titler, meta-beskrivelser osv. De er slet ikke optimerede ifht søgemaskinerne (da I henvender jer til dk, er det primært Google jeg tænker på).

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og enkel hjemmeside. Nem at finde rundt på - helt sikker en side, hvor jeg godt kunne finde på at købe tøj. Lyden vil jeg dog nok fjerne :-)

Held og lykke med den.

Hilsner
Marianne

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det er en overordentlig god oplevelse at besøge hjemmesiden! Skype-Smile Det er super nemt at finde rundt, da den er så overskueligt opbygget. Ydermere er det også tydeligt at se, at brugervenligheden er prioriteret højt, i og med oplysninger såsom ’Levering’ og ’Returret’ f.eks. kommer til syne, når man klikker ind for at kigge nærmere på et enkelt produkt - super god idé (så slipper man for at skulle bruge (lang) tid på at lede efter disse informationer andet steds) Skype-Smile

Jeg kan ikke helt finde ud af, om diamanterne irriterer mig eller ej. Umiddelbart vil jeg mene, at du sagtens bare kan nøjes med diamanterne ovenover selve logoet uden at effekten af, at produkterne er ekstraordinære/chikke, forsvinder.

Thumbs up for funktionerne ’Shop efter farve’ og ’Shop efter pris’ - de er guld værd, hvis tiden er knap! Yes

Håber det kommer til at gå jer rigtig godt med siden Skype-Smile

Mange hilsener Christina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot side. Ser prof ud!

De der diamanter, som omtales, synes jeg gerne må forblive, men deres funktion med at få de 5 fotos til at dukke op i farver er nok lidt over i det Karl-smarte! Det er flot, men det er POP! Og det VIRKER som pop!

Jeres menu foroven, Kjoler, Toppe, Bukser osv med hvide bogstaver på  sort baggrund er helt fin, men når man flytter musen hen over, så der kommer en drop down menu, knækker filmen, for den hvide font i  undermenuerne er mindre og har ikke kontrast nok til at kunne ses. Det bliver i hvert fald let svært at læse, hvad der står. Så gør fonten en anelse større og/eller lav fonten fed.

I den sorte menu-bjælke, hvor der står "Få nyhedsbreve", står der Email i feltet. Egentlig bør der stå Indtast Email, men det hjælper stadig ikke på, at det er skal mere indlysende at folk skal indtaste email for at få nyhedsbreve tilsendt. Fonten for Email bør ikke være den samme som "Få nyhedsbreve", for man (jeg) tror man skal klikke på "Få nyhedsbreve" for at komme ind på en ny side.

På siden Kontakt os står der "Kommenter" ud for kommentar-feltet. Ret det til Kommentar.

Vær opmærksom på font-farven for de links oppe til højre, "Kundeservice, Log ind og Ny bruger". Fonten er lysgrå og kan let falde sammen med den generelle grå baggrundsfarve.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow lækkert ! :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er lyden fjernet fra siden :) De sløret diamanter i siderne skal jeg også have fjernet når jeg finder en god løsning .. Er der andre der vil give noget ris og ros ? eller ideer til forbedringer ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er ingen tekst på spørgsmål og svar siden

husk h1 hver side med dit kerne ord for denne side links alle sider hver gang det ord nævnes på siden mod det kerne ord det giver en sund interne links struktur på siden

lige nyhederne i en blog på siden det skaber mere liv på siden og lettere at lave interne links struktur på siden

under produkt beskrivelse

hvad kan tøjet  tåle af vask grader noget tøj er så følsom at det næsten ikke kan vaskes.

Farve stoffer hvad er der i udover dette nogle mennesker overfølsomme over for nogle stoffer .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)