Jeg sidder stadig og venter (på 23. minut) i telefonen for at komme igennem til Post Danmark. Nøøj hvor er deres reklamespækkede ventetone forfærdelig.
De har jo lanceret den nye version webpack i dag hvor man skal oprette en ny kode, ved at bruge min gamle. Men jeg får en besked om at koden er forkert, på trods af at jeg kan logge på den gamle webpack med nøjagtig samme kode (men der kan man kun se gamle forsendelser og ikke lave nye) :-(
Så hvis nogen ikke er begyndt at pakke dagens pakker, så sæt ekstra god tid af!
Bare klap røret på, min telefon ligger på 34. minut nu - skal nok vende tilbage når jeg kommer igennem
Men jo, samme problem her... Skide irreterende.
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Løsningen tog 30 sekunder. Problemet var vist, at jeg også var tilmeldt webpack via en shopleverandør, men hvorfor de ikke har taget forbehold for det, ved jeg ikke. Men nu virker det :-)
Øh, okay Har lige talt med dem - fik at vide at de udsatte det nye system, og alt data var ved at blive kørt tilbage på det gamle. Det skulle være klar kl. 15:00, blev der sagt
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Øh, okay Har lige talt med dem - fik at vide at de udsatte det nye system, og alt data var ved at blive kørt tilbage på det gamle. Det skulle være klar kl. 15:00, blev der sagt
Jeg kom på men fik aldrig lavet en pakkelabel :-( Nu er det gået ned.
Puha jeg har også råbt og skreget af dem - simpelthen for pinligt at de kan være 6 timer om at tage stilling til webpack2 er 100% fejlbehæftet. Jeg ringede allerede ind til dem ved 7.30 med den første "liste" af ting der ikke fungerer optimalt.
- Du kan ikke vælge uden omdeling. - Systemet melder forkert adresseformat ved erhvervpakker. - Du kan ikke tilføje servicesydelser til privat. - Email advisering er under serviceydelser ved erhverv - dvs. ikke det samme sted som ved privat. - Systemet nulstiller efter print - dvs. hvis man ser fejl skal alt genskrives. - Ordre nr./bemærkning/reference bliver ikke skrevet på pakkelabel - så du kan ikke få dit ordrenummer på pakkelavels. - Jeg kan ikke fravælge advisering ved privatpakker. - Du kan kun udskrive returforsendelselabel lokalt - du kan ikke sende label til kunden.
Det var bare lige de "få" fejl jeg hurtigt lagde mærke til. Fandme pinligt de ikke har testet det bedre.