Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb fra forskellige grossister - Transport?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i et halvt års tid haft en webshop med en unik vinkel som et lille hobbyprojekt, og pga. overraskende godt salg har min samarbejdspartner og jeg valgt at vi nu giver den en seriøs skalle.

Vi vil derfor købe en række produkter hjem (legetøjsbranchen). Problemet er at fordi vi har en lidt speciel webshop kan vi ikke bare tage fat i en standard grossist og købe en række standardprodukter, eftersom det ødelægger hele konceptet. Vi har fundet en række produkter i England og Tyskland hos forskellige grossister. Lige nu er der tale om ca. 3 forskellige grossister i hver land. Det stiger nok, og det kan godt tænkes der kommer nogle produkter fra USA også - jeg er bare meget ked af det enorme udgifter ved import (transport + told)

Hvordan får vi billigst transporteret disse ting hjem hjem?

Hvordan arrangerer man en konsolideret transport - hvis det er billigere?

Hvad gør andre webshop ejere i en lignende situation?

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, jeg er absolut ikke den rigtige at spørge, men jeg har også nogle ting liggende i USA- nu venter jeg på at det bliver hentet- og ja, det koster mange penge i transport, men alternativt vil være for mig, at hente alle de mærker som andre har- så ja, jeg er nød til at give det, der koster at få fragtet det hjem!

Men jeg holder lige øje med dit indlæg, det kan være, at nogen har god råd :-)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12671
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Min erfaring er at gode fragtprisen afhænger af en del forskellige faktorer så uden at kende lidt mere til dine behov er det svært at hjælpe videre.

HVor meget gods får du hjem af gangen fra dine  tyske og engeklske  leverandøre, her tænker jeg på volumen og vægt?   hvor langt ligger leverandørerne geografisk fra hianden?  hVor tit aftager du vare fra dine leverandører

Hvem bruger du pt. som fragtfirma på Tyskland / England ? hvad betaler du ?

Med hensyn til USA er der jo både mulighed for  Luftfragt og søfragt men igen vil det meget afhænge af din godsmængde / volumen.

Mvh

Ravn

 

 

 

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg tror jeg kan tilbyde dig nogle attraktive priser/løsninger.

Send mig gerne en mail med dine forespørgsler pa: kan@yoyoxpress.com

MVH
Kasper Andersen

Tel. 50460490

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12671
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper83:

Jeg tror jeg kan tilbyde dig nogle attraktive priser/løsninger.

magen til useriøst indlæg .....hvordan dælen kan du tilbyde attraktive priser på gods, hvor du hverken kender mængde eller afhentnings destination ??. Det virker sgu lidt for desperat og useriøst i mine øjne !!

Mvh

Ravn

Som ikke er i speditør branchen.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg kan godt give dig nogle tilbud på forskellige destinationer, men vil meget gerne have lidt flere informationer om afhentnings adresser, som minimum et post nr - og estimerede vægt og volume forhold. Så kan du få tilbud på kurér, luft- og søfragt, samt evt. vej transport.

Har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.

 

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tja.. jeg overvejede kort om jeg overhovedet gad og brug tid på én som dig, men syntes ikke dit torske dumme indlæg kunne stå ukommenteret hen.

Jeg skriver, at jeg tror, at jeg kan tilbyde nogle attraktive priser/løsninger, hvilket du også citerer mig for. Det er vel de færreste, som garanterer, at de kan tilbyde den efterspurgte basis de nævnte informationer. men jeg står ved, at jeg tror, at jeg kan tilbyde og rådgive omkring, hvilken løsning, som passer ham bedst.

Min respekt og forståelse for din kommentar herover, kan ligge på et meget lille sted. Jeg tilbyder faktisk kun, at give et 100% uforpligtende tilbud på de opgaver, som vedkommende skulle have behov for og deler gerne min erfaringer, som jeg har opnået gennem 10 år i hvad du kalder "speditør branchen", hvor jeg har beskæftiget mig med mange varierede opgaver (og transportformer) og rejst i de fleste verdensdele, så mon ikke jeg har lidt at byde ind med...!?

Det kan godt være mit svar til Lars var lidt kortfattet, men min hensigt var oprigtigt at hjælpe. Hvis Lars så ønsker at handle via mig (fordi min løsning/pris kan bruges) er det jo bare fint for begge parter. 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du har mulighed for at have dine vare hos et tysk pick and pack lager, og derved spare penge..

Dette er en mulighed.. som jeg syntes du skal overveje.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de forskellige svar! 

Jeg vil tage fat i jer der har skrevet når vi er kommet nogle uger frem (jeg regner med vi bestiller i slut november - så jeg skriver før). Den bedste beskrivelse jeg kan give lige nu er:

3-4 Forskellige leverandører i Tyskland der hver især sender 3-4 produkter af ~5-30 styk
3-4 Forskellige leverandører i England der hver især sender 3-4 produkter af ~5-30 styk
Produkterne er legetøj, så størrelsen kan jo være ret forskellig. Umiddelbart er det dog ret små produkter (tænk bamser, sæbeboble udstyr, tusser - ikke store legehuse). Måske har vi flere eller færre leverandører, måske er det flere eller færre produkter og måske er det mindre eller flere styktal - det ved vi ikke endnu. 
Den eneste bekymring vi har er at få dette hjem til en dansk adresse billigst muligt. 
Det kan også være - ud fra denne beskrivelse - at det er meget nemmere bare at lave en aftale med de enkelte leverandører. 

Jeg vender tilbage i en privatbesked! Tak! :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at samle mine indkøb hos få, store grossister, men det kan selvfølgelig ikke altid lade sig gøre.

Har du prøvet at kontakte producenterne af produkterne, og finde ud af, om de måske bruger samme grossister, måske i et helt tredie land? Det kunne være en farbar vej.

Alternativt ville jeg bede leverandøren stå for fragten - det er min erfaring at grossister typisk har attraktive priser med forskellige fragtfirmaer - så vidt jeg husker, betaler jeg omkring 100 kr for forsendelser fra Holland, næsten uanset forsendelsens størrelse.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)