Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdragelse af mobil nummer - hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle der har prøvet at købe et telefon nummer / mobil nummer af andre, og kan fortælle lidt omkring overdragelsen?

Hvor kan man se hvordan et mobil nummer tilhører en? Er det bare simkort = ejerbevis ??

Jeg skal købe et mobil nummer via dba.dk - og er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal sikre mig at at telefon nummer bliver "registeret" med mig som ejer. Der er tale om et platin nummer, så vil helst være helt sikker, da det drejer sig om en del penge..

Håber der er en som lige ved hvordan..

På forhånd tak.!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

<hvilke teleselskab er det hos nu.

Er det  med eller uden abonnement

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange der sælger mobilnumre bruger CBB - For i deres kontrolpanel kan du overdrage det med det samme, uden fuldmagter o.a. 

Men ellers så find ud af selskabet, og find ud af hvordan det gøres der. Nogle steder skal der sendes underskrevet fuldmagter

Fra Odense
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at købe et mobil nummer hos en, som har det stående hos Lebara.. og vil have det flyttet til mit eget tele selskab. Det er et taletids kort..

Skal jeg få ham til at skrive under på at jeg overtager hans nummer og alm kvittering selvfølgelig.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lebara er taletid så du skal bare have sim med evt pin og puk så kan du flytte det til andet selskab uden noget

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det lyder godt :) mange tak for hurtigt svar!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)