Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror du, webshopejere vil finde guldet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg går og leger med tanken om, at lave et brugertest arrangement for webshopejere! Dvs. en dag, hvor man som webshopejer kan tilmelde sig og få brugertestet sin webshop af folk fra éns egen målgruppe.

Jeg har sparret lidt med nogle dygtige folk indenfor faget og kommet frem til denne ide, som jeg håber I vil give mig lidt feedback på:

---

Find guldet på din webshop!
Tilmeld dig guldgraver-dagen og få brugertestet din webshop så du finder ud af, hvordan dine potentielle kunder i virkeligheden navigerer rundt på din webshop. (her vil ligeledes være en video, hvor jeg uddyber konceptet).

Pakke 1

  • Grundig introduktion til brugertest
  • Hjælp til at formulere opgave til testpersonerne
  • 7 brugertest af personer fra netop din målgruppe
  • 1 times opfølgende en-til-en møde med mig, hvor jeg hjælper dig videre med testresultaterne
  • Sparring med andre ambitiøse webshopejere

Pakke 2

  • Indeholder det samme som pakke 1 +
  • 3 ekspertests af eksperter indenfor 1) SEO og AdWords 2) Nyhedsbreve og tekstskrivning 3) Konverteringsoptimering

Pakke 3

  • Indeholder det samme som pakke 2 +
  • 3 timers konsulenthjælp af mig til at implementere testresultater og f.eks. sætte split test op

---

Jeg forestiller mig, at arrangere det i de største danske byer dvs. Aalborg, Århus, Odense og København.

Tror du, der er et potentiale for sådan et arrangement? Og hvad synes du, vil være en fair pris for pakkerne?

Jeg glæder mig til at høre din mening!

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Jeg tror det er en ganske god idé. Alt for mange webshop-ejere tester deres sites alt for lidt! 

-Alexander

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin ide

Hvad med også og holde nogle foredrag om 1) SEO og AdWords 2) Nyhedsbreve og tekstskrivning 3) Konverteringsoptimering som alle kan deltage i så kunne måske også komme nogle med som ikke havde webshop. Og der kunne komme noget diskussion generelt.

Uden det er en konference som koster flere 1000 og deltage i.

Bl.a. Indenfor drupal har vi holdt men det bliver mange gange hurtigt for nørdet. Jeg tror der er mange som kunne have brug for noget generelt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide og jeg tror bestemt også der er et marked for det.

Det er lidt svært at give priser på det, da man normalt regner ud af timeforbrug og værdiskabelsen, som er noget svært at afgøre her.
Men here it goes:
Pakke 1 - 7.500 kr.
Pakke 2 - 10.500-15.500 kr. (alt efter hvor dybgående testene er og hvem der udfører dem)
Pakke 3 - 13.500-17.500 kr.

Som skrevet, så er det bare skud i tågen, men jeg håber det hjælper dig videre :)
/Thomas
 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange gode inputs og forslag.

Jeg vil blot lige fortælle, at jeg gik videre med ideen og har nu lanceret det på min side: http://www.mogens-moeller.dk

I skal selvfølgelig være meget velkommen til at sprede budskabet! Smile 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)