Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltag i vores (Amino) Idékapløb

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino følgesvende

Har netop inviteret mig selv til et fysisk idéforum i Odense på mandag, kaldet Ideeme.

Sigtet er det samme som vores: At sprede kendskabet til vores tanker og lade os inspirere af andre.

På mødet forventes der at der kommer en ca. 18-20 idesjæle, idetyve, idekleptomaner, ideforskere, idejonglører... idéfantaster mv. Disse vil jeg invitere med i vores idékapløb...

Kender du til andre eksisterende grupper som dem, skriv dem her... de vil være oplagte af få med i vores kapløb, desuden kunne det jo inspirere at gøre som Ideeme... Mødes ved lejlighed?

Tjek siden ud og mød op på mandag i Odense?

http://ideeme.dk

Tommy

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Idékonkurrencen Kort&Godt:
der er fut i ham Jesper..

Du er nu også kommet godt med kan jeg se :-) godt nok er jeg på ide 98 men du laver jo 3-4 om dagen, så skal da til at op i tempo igen ;-)

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjoo... ideer kommer i spring. Ofte når jeg skriver en ide kommer den næste i processen også poster jeg den med det samme. har en liste med en 30 ideer vil jeg tro som jeg kommer til at poste i løbet af december, så må vi se om der kommer nogle flere på i reflektionsstrømmen...

Er du ny på tråden her, så læs om vores kapløbsidé... og du skal ikke lade dig skræmme af at vi andre er lidt foran. Det giver dig bare en lille fordel ved at vi andre kan inspirere dig! Kunne være fedt hvis du Iben og Michael ogås kommer med på vognen ;-)

Eller... kender du nogen som også er udenfor Amino, kan de jo sagtens være med!

Tommy

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din idé nr. 100 mr. "J"... En milesten er nået. Jeg er på 27... såh? men har en 30 stykker klar på papiret så vælger dem ud efter hvor meget tid jeg nu har... Har jeg 5 minutter tager jeg de simplere... Har nogle der i sig selv kræver en mindre stil ;-)

Jeg synes dine ideer er inspirerende, det må jeg sige... Tak for det!

Skal til idéudvekslingsmøde imogen i Odense, så håber jeg at jeg får tændt en gnist hos nogen så vi får nogle flere med ;-) Og en spand ideer naturligvis ,-))

Har oprettet en facebookbegivenhed, tjek den og inviter hvis du da er på facebook?

KLIK her   

Tommy

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville gerne, men har desværre ikke tid :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min ide er at altid søge målet og aldrig give op i en stor iværksættere iver for man vil vinde det er min ide for man ønsker fremgang som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ægte iværksætteri er at fejre sejren eller sørge over nederlaget i få sekunder, og så drøne videre :-) Så det gør jeg med endnu flere ideer, håber snart der kommer nogle flere med :-)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er på ide 104 hvordan går det hos jer andre?

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg har læst i denne tråd har kun været ideer for ideernes skyld - hvilket i sig selv ikke rykker noget. Hvis I istedet tog udgangspunkt i jeres egen forretning/hverdag og her kom med ideer og implementerede disse, så ville I få noget ud af jeres anstrengelser og jeres 'koncept' ville give større værdi for andre.

Jeg arbejder på en virksomhed, hvor hver medarbejder skal komme med min. 10 ideer hvert år og disse skal også implementeres - ja, det er en del af LEAN på virksomheden.

Det lyder ikke af meget - ca. 1 ide om måneden, men det er utroligt hvor meget det rykker når mange skal have min. 1 ide om måneden.

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Larsen:
ideer for ideernes skyld

Min grundide er netop ideer for ideernes skyld, og det rykker da i HØJ grad, ideer avler ideer, og jo flere ideer der avles jo bedre.

Den tilgang til ideer du beskriver i et LEAN system, med antageligt en Kaizen-tavle er ganske udemærket og skaber masser af værdi i de organisationer hvor det bruges, men det er to forskellige tilgang til innovation og ideudvikling, og begge skal eksisyterer for at der sker fremdrift i et firma og i samfundet som helhed.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)