Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parkering virksomhed, Vagt-tilladelse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej alle.

Først vil jeg godt frabede folk om at komme med udtagelse, som ikke henvender sig til spørgsmålet.

Jeg har læst herinde at man skal have en vagt-tilladelse fra politiet, før end man kan drive en privat parkerings virksomhed.

Det der undre mig er, at inde på politiet liste over givede vagt tilladelser, findes kun 2 parkerings virksomheder? (Europark & Parkzone)

Nu findes der en række af store parkeringsvirksomheder bla. Carpark, Parkering Danmark, CityParkering m.fl., men de står ikke derinde?

Hvordan forholder det sig? Så kan det vel ikke være en tilladelse som er påkrævet at have? Eller?

På forhånd tak
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og se dette

http://www.
amino.dk/forums/t/43611.aspx">link

http://www.amino.dk/forums/t/43611.aspx

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil drive P-vagts virksomhed så burde du have en hovedet med et baseballbat Skype-AngryAngryNo

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

David Brodin Larsen:

Hvis du vil drive P-vagts virksomhed så burde du have en hovedet med et baseballbat Skype-AngryAngryNo



David, du finder lige den pæne tone frem ik´?

Martin 

Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej du kan skrive til mig privat så kan vi måske finde ud af noget. har selv arbejdet som p-vagt og vil også gerne starte mit eget

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrikKoefoed:
Det der undre mig er, at inde på politiet liste over givede vagt tilladelser, findes kun 2 parkerings virksomheder? (Europark & Parkzone)

HenrikKoefoed:
Hvordan forholder det sig? Så kan det vel ikke være en tilladelse som er påkrævet at have? Eller?

Hej Henrik

Fik du nogensinde svar på dette? Jeg er nemlig aldrig før stødt på reglen om at man skal registreres som vagtselskab igennem politiet for at drive et parkeringsselskab.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)