Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.autodok.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig at få jeres helt klare i spyttet vurdering af sitet www.autodok.dk

det feedback jeg søger kan være alt fra designet, til konceptet og forklaringen af dette på sitet.

Det er et nyt site som vi ligger i dialog med udvalgte forhandlere og autoværksteder om at teste af. Derfor tager vi alle de forbedringer med der kan laves.

På forhånd tak

/Michael

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser nice ud:)

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak for feedback..

sitet er lavet af en "Fellow" amino som jeg har brugt til alle mine tidligere sites og han er super dygtig syntes jeg.

Der kan iøvrigt testes hvis i indtaster følgende i stelnummeret:

test

der er lavet en testbil hvis i vil se hvordan det ser ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

overskrifter

husk alle sider 1 h1 overskrifter og lange sider h2 h3 og måske h4 derved kan man lettere læse teksten på siden og siden er mere overskuelig.

ordforklaringer

hvad betyder = slow-down, og nogle andre ord på siden nogle gange da jeg læser på nogle sætninger dem forstod jeg ikke da jeg ikke kender disse ord , derved lav en interne ordbog med alle disse ord alle ikke kender det skaber også en interne links på siden , du kan lave det lige som amino.dk wiki side links hver gang det ord nævnes på siden og den side starter med h1 på den side.

kontakt siden

lav der en kontaktformular derved lettere at kontakte dig

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

tak for dit feedback, dette er meget værdifuldt for os.Big Smile

Vi vil med det samme kigge på at få ændret disse tekster så de bliver mere overskuelige og giver mere mening ;-)

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det helt store billed på forsiden er super! Kan også rigtig godt lide konceptet.
Synes dog ikke, at jeres favicon passer til siden.

- Jonathan 

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

konceptet er for kunden fantastisk - ikke mere snyd med servicebogen Yes

 

,,, men jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvilken fordel værkstedet har ved dette - tro ikke mange autoriseret værksteder ønsker at indtaste i to systemer.

De ikke autoriseret værksteder bruger normalt ikke lang tid på disse servicebøger og denne online service er blot et ekstra stykke arbejde der skal udføres.

Samlet set er det kunden der kommer til at betale 100-200 kr. for denne service pr. gang - hvis opgaven tager omkring 15 min, hvilket må anses for realistisk.

Hvordan har værksteder reageret på denne 'service'?

 

 

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

tak for dit feedback. det er jo super god med ros og kritiske spørgsmål Big Smile

jeg vil da gerne forklare lidt nærmere omkring forretningskonceptet.

jeg kan kan godt se dit argument omkring at autoværksteder skal indtaste i 2 systemer, og denne online service er som du beskriver blot et ekstra stykke arbejde der skal udføres.

og ja, det bliver bilejeren der betaler for at få registreringer på bilen på vores site og naturligvis skal forhandlere og autoværksteder jo ikke gøre det gratis.

Vi starter ud med at det vil koste 75 kr pr registrering som autoværkstedet fakturere kunden. Autoværkstedet betaler en fast månedlig ydelse for at få adgang og de kan lave/oprette lige så mange registreringer som de overhoved har tid til..dvs mulighed for en meromsætning er helt sikkert tilstede.

alt over 1 bil om dagen er meromsætning som vi ikke ser en krone af.

lige pt er vi i dialog med nogle værksteder hvoraf de fleste har ytret sig positivt overfor en prøveperiode (50/50 split med loft på vores fastepris.)

men 100-200kr virker lidt i overkanten for denne service...en fuld servicebog er trods alt kun 4-6000 kr værd på en bil i 0-4 års alderen i prisklassen 2-300.000,-

hvis du har flere inputs vil jeg meget gerne besvare dine spørgsmål :-)

/Michael

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mill:
men 100-200kr virker lidt i overkanten for denne service...en fuld servicebog er trods alt kun 4-6000 kr værd på en bil i 0-4 års alderen i prisklassen 2-300.000,-

 

kr. 100-200,- var baseret på at opgaven med at registrere denne service tager omkring 15 min - ved en timepris på kr. 500-1000 afhængig af værksted.

hvis dette gode koncept skal få en god start, så tror jeg at servicen skal være gratis, når servicen er blevet kendt og 'alle' nye biler automatisk bliver registeret, så kan du begynder at tage penge for ydelsen.

Værksteder kunne måske promoveres/rates af bruger - grundlæggende tror jeg at bruger skal inddrages før det bliver en stor succes...

held og lykke

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det ser fint ud, super go ide.

Måske en ny samarbejdspartner mulighed til mit siet. 

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)