Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find et domænenavn og vind

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi er ved at starte et website, hvor man kan udfylde en formular og indhente nogle gratis tilbud - f.eks. indenfor byggebranchen. Til dette skal vi bruge et fedt domænenavn, der er nemt at huske og naturligvis ledigt.

Hvis du vil bruge 5 minutter på at gå i tænkeboks og sende dine bud til os som PB, vil vi sætte stor pris på det. Personen der kommer med det navn, som vi kommer til at bruge og som vi i forvejen ikke har tænkt på, honoreres med 500 kr.

Idéer bedes sendt som PB.

På forhånd tak! :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Hansen:

Personen der kommer med det navn, som vi kommer til at bruge og som vi i forvejen ikke har tænkt på, honoreres med 500 kr.

Nu er jeg generelt elendig til at finde på navne, så jeg kan nok ikke hjælpe. Jeg studsede dog alligevel over "som vi i forvejen ikke har tænkt på". Tror du ikke det var en idé at slette den del?

Både fordi det vil få folk til at tænke over, om I kunne finde på at snyde og sige, at I da havde tænkt på deres forslag selvom I ender med at bruge det. Men ligeså meget fordi, at hvis I alligevel selv har tænkt på det, men ikke valgt at bruge det, så er det vel ikke et specielt godt navn?

Ikke et angreb, som sagt kan jeg ikke finde på navne, det er blot ment positivt og for at hjælpe Skype-Wink

Kristoffer

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig - så betingelserne er nu: Hvis dit domænenavn bliver brugt, honoreres du med 500 kr. Vi har allerede registreret de bedste af vores egne bud, så dette kan sagtens dokumenteres. Skyd bare løs - og god aften! :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

byggeri-tilbud.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt ideer:

- tilbudspanelet.dk / tilbudspanel.dk

- scanoffers.dk

- adoffer.dk

- GoTilbud.dk

- TopOffer.dk / TopOffers.dk

- SeTilbud.dk

- CloudOffer.dk

:o)

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

here goes...

gratis-bud.dk Yes

gratis-pris.dk

gratis-tilbud-online.dk

bud-online.dk

mit-tilbud.dk

dit-tilbud.dk

vores-priser.dk

vores-tilbud.dk

 

 

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)