Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg en lille sjov historie om mig på TV-2 :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg har brugt lakridskonfekt som smørremiddel til bolden  i forbindelse med mine verdensrekord-forsøg i indkast, og som nogle af Jer ved, så tog jeg rekorden sidste sommer, så lakridskonfekten har virket godt Big Smile

Nu har Malaco lavet lakridskonfekten om, så det har tvunget mig til at tage en drastisk beslutning Big Smile

Se artiklen her:

 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-46870559:sportsmand-ked-af-ny-lakridskonfekt.html

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe Thomas..

Det var da træls! - Ellers en meget fin historie! :-)

Håber at Malaco ændrer deres mening.. :-)

Vi ses!

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:

Hehe Thomas..

Det var da træls! - Ellers en meget fin historie! :-)

Håber at Malaco ændrer deres mening.. :-)

Vi ses!

Tak for det Frederik Big Smile

ja - det er en lidt sjov historie - mon ikke Malaco laver en special-blanding til mig Big Smile

De bedste hilsner

Thomas

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Grønnemark:
mon ikke Malaco laver en special-blanding til mig Big Smile

Det kunne være lidt blæret! ;-)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:

Jeg har brugt lakridskonfekt som smørremiddel til bolden  i forbindelse med mine verdensrekord-forsøg i indkast, og som nogle af Jer ved, så tog jeg rekorden sidste sommer, så lakridskonfekten har virket godt Big Smile

Nu har Malaco lavet lakridskonfekten om, så det har tvunget mig til at tage en drastisk beslutning Big Smile

Se artiklen her:

 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-46870559:sportsmand-ked-af-ny-lakridskonfekt.html

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Ha - ja det er et godt eksempel på at de skæve historier giver spalteplads Yes

Er der iøvrigt nogen grund til at du ikke bare bruger harpiks, ligesom håndboldspillerne ?

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sejt Thomas! :-)

Hvorfor gjorde Malaco ikke det modsatte? :-)

Reklame kampagne:

Vil du gerne have styr på dine indkast? Så gør som verdens bedste! Køb Malaco lakrids konfekt! 

Dejlig lille sjov historie på en kedelig tirsdag aften :D

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fin PR med både tekst, billede og video, Thomas. Det kan ikke fås meget bedre.

Blev du kontaktet af journalisten eller tog du selv kontakt?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@tecno cowboy - jeg prøvede harpiks først - men det klistrede for meget. Så kom jeg til at tænke på mine børns fingre, når de har spist slik efter disney sjov.

Derfor testede jeg bolsjer, svesker og lakridskonfekt sammen med nogle børn LIVE på DR i 2009 og som bekendt endte lakridskonfekten som vinder - så det har jeg brugt lige siden :-D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg håber de laver det om til den gammel lakridsblanding igen og for jeg ønsker du kan kaste længere måske lykkes det på et tidspunkt man finder et nyt fif eller man forbedre sin form

sikke en omtale og brand det giver dig og du giver også dem brand værdi især vis de går over til den gammel blanding igen

jeg håber i alt de går over til den gammel lakridsblanding igen vi iværksættere vi må støtte hinanden Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg håber de laver det om til den gammel lakridsblanding igen og for jeg ønsker du kan kaste længere måske lykkes det på et tidspunkt man finder et nyt fif eller man forbedre sin form

sikke en omtale og brand det giver dig og du giver også dem brand værdi især vis de går over til den gammel blanding igen

jeg håber i alt de går over til den gammel lakridsblanding igen vi iværksættere vi må støtte hinanden Big Smile

Tak for det Mikael - ja det vil ikke være dårligt hvis LEAF kom med på en aftale Big Smile

@Casper: Jeg kontaktede selv TV-2. jeg har haft held med, at få nogle af mine historier placeret i medierne gennem tiden. Bl.a. 2 x Go´ morgen Danmark, TV-2 nyhederne kl.19.00, DR (sommer summarum), TV-syd, 6 gange TV-midtvest - og et utal af avis- og internetartikler.

...og jo jeg laver nogle ting der skaber opmærksomhed, bobslæde, indkast-træning og verdensrekorden i indkast, men jeg bruger også en del tid inden jeg forsøger at sælge historierne.

Denne her historie brugte jeg et par timer på inden jeg sendte den. Jeg forsøger at give mine historier en spændende vinkel, så læserne finder den interessant at læse, og dermed indirekte attraktiv for journalisten også.

En gang imellem laver jeg også fejl når jeg skal kontakte medierne. Sidste år trænede jeg 22 fanger fra østjysk statsfængsel i indkast, og det havde været en kanon historie for medierne... men jeg var noget sent ude, så det kom der ikke nogen historie ud af - men der findes jo også andre fængsler Big Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)