Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt nytår, Jeg sælger min webshop!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Haj alle Aminoer.

Som nogle få ved, har jeg de seneste måneder gennemgået en skilsmisse og dermed også en kamp om retten til min søn. Det har været en hård kamp, der har tæret mig for rigtig mange kræfter. Jeg stod i den situation at moderen til mit barn ville flytte langt væk med ham, og derfor har jeg kæmpet for at få min søns bopæl.

Rigtig mange 1000 kr, advokatmøder, telefonsamtaler osv osv, har jeg nu endelig fået bopælen hos mig, men det er stadig ikke afgjort i retten.

Alt dette er desværre også gået ud over nogle, hvor jeg ikke helt har kunne leve op til alt hvad jeg har lovet, jeg har snakket med dem der har været i klemme, og der er fundet løsninger. Til dem der er berørt skylder jeg en kæmpe undskyldning.

Men for at gøre en lang historie mindre lang, er jeg kommet frem til (og det piner mig :( ) at jeg må tone ned for mit arbejde. Jeg vil derfor høre om der er nogen der er interesseret i at overtage min gaming webshop: e-Gear (jeg laver ikke et link, og ønsker det heller ikke, da det jo ikke behøver være mere offentligt end her på amino).

Som i kan se figurere webshoppen rigtig meget på google, på både produkter og på generelle søgeord, næsten alle ord man putter gaming eller gamer foran.
Shoppen har en pæn omsætning, der kun går den rigtige vej, nemlig opad.

Jeg ønsker kun seriøse bud, da der skal være lidt retfærdighed til over for en eventuel køber, så deler altså ikke salgsmateriale ud til gud og hver mand.
Prisen starter på minimum 80.000 kr, (der er lager med)

Det er med gråd og blødende hjerte at jeg skiller mig af med den, for elsker den, men bliver nød til at prioritere lidt. Desværre.

Med venlig hilsen

Ragnar 

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ragnar.

Det er jeg virkelig ked af at høre. Det lyder trist. 
Men håber at du har heldet med dig.

Angående webshop må du gerne sende regnskaber m.m. til:

a.oesteroe@gmail.com

Med venlig hilsen
Anders 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg smider dig lige en mail i morgen, og besvare også alle PB'er i morgen (der kom lidt flere end jeg regnede med)

For jeg vil gå til køjs nu :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg lidt kendskab til webshoppen. Ved at indføre en række ændringer / tilpasninger af design, samt justerer på produktudvalget, vil det kunne blive rigtig godt. Der er som du selv påpeger i stor SEO mæssig værdi, så en køber ikke skal starte fra bunden. Eksempelvis

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne informationer til kontakt@wazzo.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet to tilbud til dig i privat besked. Hjemmesiden ligger godt, som du selv siger på Google - har stødt på den op til flere gange.

.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:
Jeg har skrevet to tilbud til dig i privat besked. Hjemmesiden ligger godt, som du selv siger på Google - har stødt på den op til flere gange.

Jeg har svaret dig :)

Og tak Casper for at pointere de udemærket placeringer.
Jeg har brugt rigtig lang tid på SEO arbejdet, og det er faktisk gået rigtig godt. Ligger nummer 1 på mange af de vigtige søgeord. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger stadig interesserede købere :)

Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kan man leve af den hjemmeside ëller skal man have et arbejde ved siden af ?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Send gerne en pb med mere Info (tal) :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)