Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg færdig?!?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt flabet overskrift måske ;)

Jeg har nu arbejdet længe på min virksomhed, som er et nyt koncept inden for genren motionsløb.

På onsdag(1 feb), åbner hjemmesiden og facebook op, samt muligheden for tilmelding åbner op.

I den forbindelse vil jeg gerne vide om i mener alt er klar, altså "er jeg færdig" ;)?

Søger altså hjælp til forbedringer, konstruktiv kritik, rettelser af stave/komma fejl osv. Jeg er modtagelig overfor alt, der kan hjælpe min virksomhed i den rigtige retning :)

http://www.nordicrace.dk/

http://www.facebook.com/NordicRace

Har også oprette mig på twitter og google+, nogle råd til hvordan jeg lige vækker opsigt her?

https://twitter.com/nordicrace

https://plus.google.com/u/0/113616477799516773325 

På forhånd tak til alle fantastiske Amino'er!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg faldt kun over en enkelt ting - på din facebook side, er der i bunden af "velkomsten" en del af et Joomla-banner - ved ikke om det er noget du har lagt mærke til? Men det er også det eneste jeg lige faldt over.

Sindsygt fedt koncept, det er lige sådan noget jeg gerne selv vil arbejde med engang i fremtiden. Og det hele spiller, hjemmeside og facebook gruppen har det helt rigtige look og matcher løbets kategori helt perfekt :-)

Held og lykke med løbet!

De bedste hilsner

Mark Andreasen

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord, det varmer :)

Du må endelige sige til, hvis jeg kan hjælpe dig i gang med et fremtidigt projekt.

Har fundet fejlen du omtaler, og den skulle være rettet nu. Mange tak!

JCE

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

lyden god ide nok slå den fra men i stedet køre en video hvor kan skrue op for lyden vis man sider på arbejdspladsen er denne høje lyd ikke velset der.

få social logoer på siden med deres farver google plus , facebook, derved lettere at se dem , jeg kunne ikke se på din side google plus

husk udnyt nu google viser op til 70 tegn nu

få skrevet en masse presse meddelers så dit gode budskab bliver videre formidlet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Sponsor = Sponsorer

Ellers synes jeg, som tidligere nævnt, at hjemmesiden er virkelig fed!

Måske du burde overveje "motionsløb" som søgeord.
Titlen skal være længere: "Motionsløb | Nordic Race byder velkommen til Danmarks vildeste motionsløb"


Social icons falder i med sidens design - tror desværre de bliver overset af de fleste, så behold evt. farven på dem.

Jeg kan heller ikke se prisen for deltagelse på hjemmesiden?

Mht. omtale, så smider jeg lige info op på vores side/grupper og hjemmeside (:
 - Ved ikke om du kom videre med kontakten til crossfit-stederne? Ellers kan jeg godt stikke hovedet forbi dem en af dagene.

Facebook-billedet i bunden af siden (den store thumbs up) bør have en tekst, så man ved, hvad man trykker på. "Synes godt om os på facebook".


 Vedr. pressemeddelelser, så er der efterhånden kommet stor tilslutning til ironman osv (synes jeg overhørte det i tv). Så måske en vinkel kunne være "Tror du, at du har prøvet det hele? Så prøv Nordic Race!"

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt være det ikke er info nok, men holdmund en NICE SIDE!

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkedin kunne også være en idé til markedsføringen.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

min første tanke er - 6,5 km kan ikke været så hårdt...

de gutter/gutinder som normalt deltager i sådanne løb er først varme ved 6,5 Smile

extreme mandehørm er på ca. 13km og der er man forhindre, dog ikke super vanskelige - men de sejeste løber denne distance på meget kort tid.

- men helt sikkert en rigtig flot side og et efterspurgt koncept...

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback!

@Mikael: Har gjort mig lidt overvejelser mht videoen. Jeg har valgt at den skal afspille automatisk, fordi så er jeg sikker på flest muligt ser den. Ja der er nok nogle som er på job, som så vil pause den, og ikke se den. Men hvis man kigger på hvor mange der aktivt vælger at stoppe den, kontra hvor mange der aktivt afspiller den, så tror jeg den får flest views ved at lade den afspille automatisk. Nogle med erfaringer omkring dette?

Grunden til jeg ikke linker til google plus, er at siden pt er på standby. Jeg har aldrig brugt google+ før, og ser ingen grund til at sende folk der hen lige pt.

Presse meddelelser - hvad gør man? Får man fat i en journalist der skriver denne, og så sender den rundt til diverse aviser?

@Jacob: Tak for rettelserne. Jeg vil i nærmeste fremtid begynde at sætte mig ind i hvordan min side arbejde med google, og måske også noget adwords, tak for pointers.

Mht til farve på sociale medier iconer, så er det ikke vigtigt for mig at folk kommer fra hjemmesiden til facebook, men nærmere omvendt. Giver det mening?

Fedt du vil smide lidt reklame op ;) Men vil du ikke vente til onsdag, så folk har mulighed for at tilmelde sig ;)?

Priser kommer til at stå under tilmelding, når de åbner.

Den store thumbs up er midlertidig, til der kommer flere sponsorer :)

@Jeppe: Hvilke information savner du om løbet ? og mange tak :)

@3j: Har oprettet mig derinde, men samme historie som med google+, jeg ved ikke hvordan det fungere endnu. 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Larsen:

min første tanke er - 6,5 km kan ikke været så hårdt...

de gutter/gutinder som normalt deltager i sådanne løb er først varme ved 6,5 Smile

extreme mandehørm er på ca. 13km og der er man forhindre, dog ikke super vanskelige - men de sejeste løber denne distance på meget kort tid.

- men helt sikkert en rigtig flot side og et efterspurgt koncept...

Kanon spørgsmål, og så er jeg alligevel lidt ked af det dukkede op.

Jeg har været bange for at jeg måske har været lidt for "vild" mht den måde jeg fremviser produktet på, i forhold til den målgruppe jeg prøver at ramme, med nettop dette løb.

Målgruppen er ikke ironman's o-lign. Det er den lidt mere alm dansker, som dyrker motion 1-4 gange om ugen, men som måske ikke har tiden til at træne op til feks et marathon, eller har økonomien til at deltage i et adventurerace, hvor en mountainbike ofte er et krav. De vil gerne alle de her ting, men som jeg skriver så har de ikke tid/lyst til at træne så målrettet, eller råd til det. Det er lidt den målgruppe jeg gerne vil ramme. Giver det mening?

Tak for feedback

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)