Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg færdig?!?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Langt de fleste, der er på arbejde - har ikke lyd på deres computer. Tror i praksis ikke du skal frygte det mht. afspilningerne.

Du er velkommen til, at hive fat i mig - er selv gået igang og lærer stadig en masse hele tiden : )

Det giver fin mening, jeg havde det på samme måde på min egen side. Dog har jeg alligevel valgt, at placere sociale ikoner i toppen af siden, fordi jeg tror på, at det vil være en fordel på sigt. Desuden er reklameværdien langt bedre, når folk slutter op om tingene på facebook, end at de 'bare' besøger hjemmesiden.

Joda, jeg venter da bare :-)  Sender dig også lige nogle bedre BBmassage-logoer til siden ;)!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Tak for jeres feedback!

@Mikael: Har gjort mig lidt overvejelser mht videoen. Jeg har valgt at den skal afspille automatisk, fordi så er jeg sikker på flest muligt ser den. Ja der er nok nogle som er på job, som så vil pause den, og ikke se den. Men hvis man kigger på hvor mange der aktivt vælger at stoppe den, kontra hvor mange der aktivt afspiller den, så tror jeg den får flest views ved at lade den afspille automatisk. Nogle med erfaringer omkring dette?

Grunden til jeg ikke linker til google plus, er at siden pt er på standby. Jeg har aldrig brugt google+ før, og ser ingen grund til at sende folk der hen lige pt.

Presse meddelelser - hvad gør man? Får man fat i en journalist der skriver denne, og så sender den rundt til diverse aviser?

ved video ville jeg sættet lyden ned,  men det er hvad jeg vil mener er det bedste

jo flere likes fra google plus jo bedre vurderes din side af google da den lagt det ind i sin vurdering af sider så man kan lige så godt have det på siden , vis man går efter besøgene fra google af

Presse meddelelser , der kan man bruge mange steder disse her http://www.presswire.dk/ eller  bare google eller poste et indlæg her på amino.dk og skriv du søger nogle til at skrive en Presse meddelelse

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

i såfald synes jeg ikke din side helt rammer målgruppen.

jeg er ikke selv super fit, men deltager i diverse adventure løb/mtb - fordi det er sjovt og man får en på opleveren.

jeg tror ikke der er et meget stort marked. hvis det kun henvender sig til alm. danskere (motion), men hvis du kombinerede løbet med flere omgange, så kunne du tiltrække dem der normalt også deltager i disse former for løb.

jeg håber at du kan bruge feedback'en.

 

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jacob: Det lyder nu meget fornuftigt, vil lige bruge et par dage på at tænke lidt over det.

Du sender bare, du har min mail ;)

@Mikael: Jeg vil se om det er muligt at skrue lidt ned for volumen. Og så vil jeg da klart få gang i den google+ plus side, hvis det har indflydelse på min ranking på gogole, tak :)

@Brian: Bare lige så vi ikke misforstår hinanden, så er målgruppen præcis sådan nogle som dig. Altså folk der ikke er super fit, men som gerne vil have nogle fede oplvelser/udfordringer. 

Jeg er ikke sikker på jeg ved hvad du mener med "men hvis du kombinerede løbet med flere omgange"?

Og løbet henvender sig naturligvis også til elitefolk, men ikke som det primære. Så havde løbet være 65 km, og ikke 6,5 km ;)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MEgA FEDT !  

Vi skal ha et i Aarhus ! 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tilyyke med en fantastisk hjemmeside og et fedt koncept.

Jeg synes det hele spiller meget godt, jeg er nu ikke i målgruppen, men det kan da være at jeg kommer det ;-)

Jeg kiggede efter ord der er forkert stavet og jeg fandt, udover det der er blevet nævnt med sponsorer, ordet AFSKRÆKKET i den røde kursiv tekst under forsidens brødetekst. Det er stavet AFSKÆKKET.

Ellers lægger jeg ikke lige mærke til noget.

Held og lykke med det!

- Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@Manageren: Hvis det bliver en succes, vil jeg gerne garantere i får et i Århus i 2013 :)

@Jens: Mange tak! Og godt spottet, fejlen er rettet :)

JCE 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Presse meddelelser , der kan man bruge mange steder disse her http://www.presswire.dk/ eller  bare google eller poste et indlæg her på amino.dk og skriv du søger nogle til at skrive en Presse meddelelse

Har du fået lavet noget derinde, hvad fik du evt ud af det, og hvad var prisen?

Synes det er lidt uoverskueligt, for de lover intet, udover at sende pressemeddelelsen videre i deres netværk.

JCE

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

super sej side! og elsker at videoen ikke kører i et normalt vindue, men at det næsten virker som om der er stukket hul i siden og videoen er bagved!
 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Brian Larsen:

min første tanke er - 6,5 km kan ikke været så hårdt...

de gutter/gutinder som normalt deltager i sådanne løb er først varme ved 6,5 Smile

...

Kanon spørgsmål, og så er jeg alligevel lidt ked af det dukkede op.

Jeg har været bange for at jeg måske har været lidt for "vild" mht den måde jeg fremviser produktet på, i forhold til den målgruppe jeg prøver at ramme, med nettop dette løb.

Jeg løber marathons (har et halvt næste weekend og et fuldt om 5 uger), og jeg synes sgu at det ser hårdt nok ud! Det er jo ikke bare at løbe ligeud, det ser jo ud til at der er masser af hårde forhindringer undervejs. Det ser faktisk ret sjovt ud :-)

Jeg synes at distancen er fin, og det gør jo også at langt flere kan deltage.

mvh Carsten

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)