Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hvor?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde for 1 måned siden hosted mine 50 domæner hos servage, men synes det blev for dårligt, derfor skiftede jeg til bluehost, og synes det er fanatiske, indtil jeg sidste uge fik en advarsel om at jeg har for mange filer på deres servere og at jeg vil blive blokeret hvis ikke jeg gøre noget ved det.

Jeg købte deres pro pakke, som er det dyreste med "næsten" ubegrænset funktioner, plads, mails, domæne mm.

Men alligevel havde de en begrænsning på 200.000 filer, samt 3000 mysql tabeller,  det jeg havde var nok dobbelt så meget. 

Spørgsmålet er, om i kender andre steder jeg kan hoste mine sites, uden nogen form for begrænsning, det skal helst ikke koste mere end 300kr pr måned.  og virke ordentligt, og hurtigt.

Når man søger efter hostingnettet, kan man hurtig konstatere at justhost, bluehost, hostmonster og  ipage er samme ejer og at de har samme regler, derfor kan de ikke bruges.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hostmonster reseller account 

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 37
Fra  Silicon.dk ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkelig har op imod 2 x 200.000 filer og 2 x 3.000 mysql tabeller så ahr jeg svært ved at forestille mig at du kan finde en stabil host til den pris (dvs. en host som er interesseret i at hoste dig).

Det eneste der kunne komme nær ville være en dedikeret løsning (eller måske VPS) (højst sansynligt unmanaged), kig evt. her: http://www.webhostingtalk.com/forumdisplay.php?f=36

Jeg bruger selv servint.net, og det kører fantastisk og har rigtig god support. De er dog ikke i den billigste ende.

Vægttab.nu - gratis kalorietæller, nu også som iPhone app

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Gigahost Cloud - hvor jeg har min egen server. Fungerer fint, og du kan altid op- eller nedskalere din servers performance.

Tjek det evt. ud: www.gigahost.dk

Jeg giver ca. 1400 kr. om året for at have min egen Linux server. Og til samme pris kan jeg have alle de domæner og databaser jeg orker. Jeg er i hvert fald ikke stødt på noget loft, og jeg har ca. 15 domæner, og mindst dobbelt så mange databaser.

mvh

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi kan være behjælpe med at hoste dine sider, ved os får du en VPS, hvor du kan have alle de filer og tabeller du vil bare du holder dig inden for det antal GB du har købt, og skulle du få brug for mere så kan du altid udvide det.

Du kan læse mere om vores løsning her

Ellers kan du også sende mig en PM, så skal jeg nok hjælpe dig med at vælge det helt rigtige for jer.

Håber du høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksperten:

... uden nogen form for begrænsning, det skal helst ikke koste mere end 300kr pr måned ...

Hvis du lige tænker dig om et par sekunder, så kan du godt selv høre at det der ikke giver mening? ikke? :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Eksperten:

... uden nogen form for begrænsning, det skal helst ikke koste mere end 300kr pr måned ...

Hvis du lige tænker dig om et par sekunder, så kan du godt selv høre at det der ikke giver mening? ikke? :-)

Det ville da være et tilbud vi alle kunne bruge :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak alle sammen,     

hvorfor skulle man ikke kunne får noget godt for mindre end 300kr pr måned?  det kan man da sagtens.

for 27kr pr måned, kan man får en hel masse hos bluehost.com.   det er da kanon billigt, problemet er bare at du ikke må have mere end 200.000 filer på serveren.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

En VPS eller dedikeret løsning vil nok være den bedste løsning.
Eneste ulempe er at så skal man selv til at lege system administrator.

Man kan dog også vælge at sætte noget ala openISP op så kan man næsten klare det meste selv. :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, jeg er hel blank for dette område, det skal ikke være gøre det selv noget :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)