Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg købe mit domæne, server osv?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er.

Jeg har tænkt mig at starte en webshop til efteråret, men jeg skal have lavet et website hvor jeg kansælge. Mine varer.

Hvor er det bedst at gøre det? Har kigget på scannet, er der evt. Nogle som kunne lave websitet?

Svar venligst
Fra Odense
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne anbefale https://meebox.net/ 

De har også fødselsdags tilbud i dag. 

www.eventyrvin.dk - Udsøgte vine, kaffe og teer, af høj kvalitet til en fornuftig pris. 
 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige seo pakker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin:

Vil gerne anbefale https://meebox.net/ 

De har også fødselsdags tilbud i dag. 

klart en af de bedste meebox.net ellers er www.unoeuro.com/ også et godt bud på et stabilt og billigt webhotel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasp

Vi har både webhotel og webshop til fornuftige priser. Jeg er lidt i tvivl om du egentlig søger webhotel eller shop sådan som du skriver.

Men vores shop koster fra 299 pr måned og det er superlet at sætte op selv eller vi kan hjælpe dig. Vi mener jo at det er bedre end scannets ;-) men kig ind på www.ewebsystems.dk/webshop og se funktionslisten og bestil gerne en gratis demoshop så du har noget at lege med i påsken hvis vejret nu ikke holdet ;-)

Go påske

Morten
Ewebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasp992a,

Hvis det er en mindre webshop kan jeg klart anbefale unoeuro, deres oppetid er god og de er utroligt hurtige til at svare på supportbeskeder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger shop.

Mange tak for hjælpen, nu kan jeg helt klart komme videre
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Danhost leverer både webshoppen til dig samt hosting for kun 399,-/mdr. Vores oppetid og stabilitet er garanteret 99,7 % på din nye webshop. 

Med Danhost Basis Webshop får du alt til 399,-/mdr., (500,- i oprettelse) hvor der følger et utrolig brugervenligt administrationssystem med, hvilket vi har fået meget ros for. Så der sparer du penge, da du let selv kan oprette og redigere. Hvis der skulle opstå spørgsmål, eller du skulle få brug for hjælp, så yder Danhost altid gratis support pr. mail og tlf.

  • Gratis betalingsmoduler
  • Gratis nyhedsbrevsmodul
  • Færdig pakke - klar til brug 
  • Inkl. hosting
  • Ingen bindingsperiode
  • Ubegrænset antal sider/produktoprettelser 
  • Indbygget funktion til SEO
  • Integreret med Post Danmarks WebPack (ordreforsendelser)
  • ... og meget mere ...

Jeg synes du skal læse mere om webshoppen på vores hjemmeside danhost.dk/webshop og prøve vores gratis demo, så du selv kan få lov at opleve brugervenligheden bag din nye webshop.

 

Og så ønskes du held og lykke med dit projekt :-)

 

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en snak med Martin van de Belt fra Exaweb. Han er lige som mange andre herinde på Amino også ung iværksætter, men har på trods af sin alder allerede drevet hosting i Danmark i flere år.

Martins løsninger er super stabile, og du kan sikkert godt aftale en god pris med ham. Han er flink til at hjælpe med opsætningen af serveren, så den kommer til at passe 100 % til dine behov.

Se mere på: www.exaweb.dk

Jeg bruger selv Martin til hosting af min danske proxyserver. For eksempel, se www.danskproxy.com.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasp.

Køber selv hos webhosting.dk da de er de billigeste jeg har set .

Ellers kan du altid hoppe ind på Websitetrader.dk og se om du kan finde nogen gode der :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)