Besøgsantal på webshop braget ned
Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Rene Dimple
Skrevet
28-04-2012 kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Er der nogen der har en ide om hvad der er sket her, mit besøgstal er braget ned fra den ene dag til den anden og jeg aner ikke hvorfor.
Hvis der er nogen der har en ide vil jeg være meget taknemlig, det handler det om min webshop www.landsbyshoppen.dk
Svar
Tilmeldt 27. Apr 12
Hej,
Måske er det grundet mangel på værdi for kunden. Ellers kan du prøve at benytte dig af noget markedføring, adMob er godt at starte med.
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Hej Dimple.
Det er svært at sige, udfra blot en graf.
Er det dine organiske besøg der er faldet? Er det specifikke søgeord, som der er faldet i antallet af besøg af? Prøv at sammenlign 14 dage før og efter faldet, og så analysér dig frem til hvor det er, at du har mistet dine besøg.
Prøv så at tjek placeringer på de ord, og se om de er helt væk.
Svar
Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Rene Dimple
Skrevet
28-04-2012 kl. 17:25
Svar
Det vil jeg prøve, jeg syntes bare at det var underligt og trode at det var noget midlertidigt, men da det ikke er kommet op igen efter 2-3 uger begynder jeg at blive lidt nervøs, jeg har rodet lidt med seo optimering af en enkelt kategori på siden men det er længere tid siden
Jeg prøver lige at analyser lidt på det du siger
Tak indtil videre
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
John J
Skrevet
28-04-2012 kl. 19:05
Svar
Jeg går ud fra, at kurverne er fra Analytics ?
Kan det være, at du er kommet til at "slukke" koden for Analytics på nogle af dine sider ?
Altså. at de ikke er inkluderet i din kode. (Har selv prøvet det)
Mvh. John.
Svar
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
det skyldes vel en dårligere placering på dine søgeord -
så du f.eks. er røget fra top3 på side 1 til at rode på side 2
Svar
Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Rene Dimple
Skrevet
28-04-2012 kl. 19:38
Svar
Hej John Det er den men det tror jeg ikke jeg har da jeg ikke har lavet noget derinde og vi er også gået ned i de få ordre vi fik i forvejen
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-04-2012 kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej John
Det er den men det tror jeg ikke jeg har da jeg ikke har lavet noget derinde og vi er også gået ned i de få ordre vi fik i forvejen
Google har lige udrullet en opdatering af deres algoritmer (penguin). Det kan være årsagen til du har fået en dårligere indeksering.
Svar
Tilmeldt 5. Sep 09
TimP
Skrevet
28-04-2012 kl. 21:29
Svar
Det kan jo skyldes rigtig mange ting. De fleste peger på tab af placeringer af lignende, men det kan også en en afsluttet reklame kampagne som du har glemt. Du skal ind og kigge på hvorfra de manglende besøg ikke længere kommer fra.
Svar
Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Rene Dimple
Skrevet
29-04-2012 kl. 08:15
Svar
Tak for alle de gode forslag, jeg vil undersøge det lidt nærmere og se om der er nogen af de ting i skriver der kan være årsagen
Og så vil jeg nok prøve at finde et firma der kan lave en seo analyse af min shop
MVH Rene
Svar