Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop, Magento eller Wordpress webshop?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften

 

Prøv og se på en Opencart shop efter min mening super let at bruge

 

Mvh

Morten

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de gode svar. Efter jeres svar og mere research er jeg nået frem til, at det nok skal være Prestashop, det ser ud til at være nemt og billigt og ser ud til at kunne alt det, jeg har behov for.

Endnu engang tak :)

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristinn.

Så blev du det klogere, jeg vil også vælge Prestashop hvis jeg var dig, det utrolig nemt at arbejde i og bliver udviklet på det dagligt af flere tusinde udviklere verden over.

Jeg vil gerne tilbyde min hjælp til at lave en webshop til dig hvis det bliver for svært for dig selv at prøve kræfter med dette.

Hvad skal du sælge på din shop?

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kristinn

Jeg ved ikke, hvad du skal vælge, men jeg ved, at du ALDRIG skal vælge Webshop3 i Nyhavn. Vores bekendtskab er 5 måneder gammelt og udgør mit livs mareidt. INTET mindre. Der er ganske enkelt ikke noget der fungerer hos dem. Så sent som i dag kommer der en ordre ind, hvor kunden pludselig får 20% rabat i stedet for 10% jeg giver??? Hvor kom det fra? Det ved jeg ikke - jeg ved bare, at jeg har haft SÅ utrolig mange af den slags oplevelser, så hvis jeg kan spare bare ÉN fra det mareridt, så vil jeg være glad. Webshop3 kunne være CBS´absolutte topscore og vinder i, hvordan man IKKE driver en forrretning. De vinder til gengæld prisen i at drive kunderne til vanvid. Så meget at det ender i resignation. Hop aldrig på den vogn! God sommer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til SEO er Wordpress noget af det bedste du kan bruge. Men hvis du slet ikke har styr på seo synes jeg du skal bruge tid og kræfter på at læse diverse blogs, både danske og engelske. Der er masser som heldigvis er villige til at hjælpe som koster GRATIS :) Inklusiv mig selv når jeg får tid til at lave min egen blog. Klart tiden værd hvis det kan sikre dig en top 10 placering på søgemaskiner.

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tips, hjælp og tilbud alle sammen. Jeg vil selv designe siden til at starte med, men hvis alt går som planlagt, kan jeg senere læne mig tilbage og se på mens andre står for hjemmesiden ;)

Jeg har godt styr på seo og har erfaring med Wordpress, men lige præcis hvordan presta er, når det kommer til seo, finder jeg ud af - learn by doing.

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Austin
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Fra  FMEModules Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale dig at bruge PrestaShop, da dette er den bedste e-handels platform, som gør det muligt at lave en succesfuld online shopping butik. Den anden fordel ved denne online-platform er du kan få eksterne moduler, temaer, som hjælper dig med at tilpasse din butik nemt såsom: http://fmemodules.com/

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Fra  dirtytime.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give dig ret, bruger også selv Prestashop. Men der skal dog bruges en del timer på at sætte det op, da der er nogle ting der skal rettes før det bare ser nogenlunde ud. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)