Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I modulet øverst til højre står der "Anbefale os..." i stedet for "Anbefal os".

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hej Johnnysks.Dk,

Umiddelbart synes jeg, at din hjemmeside er rigtig flot rent grafisk. Dog har jeg seo-analyseret den og kommet frem til, at der mangler en del her.

Har du gjort dig tanker om at lave SEO på din hjemmeside?

Men ellers rigtig godt rent grafisk.

Mvh. Allan

Mange tak for dine gode ord, og hvad er det som du skriver der mangler på siden :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Andersen:

Hej Johnnysks.Dk. 

Jeg synes selve siden er pæn og rimelig overskuelig jeg synes dog du skulle oversætte alle knapper til dansk, så der ikke er blanding af dansk og engelsk, jeg er faldet over det flere steder på siden. 

Hilsen Casper 

Hej, og mange tak for dine flotte ord. Der er en del ting på siden som skal rettes til, og er så småt ved og få det lavet :) 

vh johnny

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info :) er lidt ordblind så nogen steder kan jeg godt selv se min fejler hehe.. men super tak for du vil kommer med dit Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Puuha - det er en lidt svær en du giver mig her.. hehe :)

SEO indebærer en HULENS masse! Hvis ikke du har helt styr på det, ville jeg anbefale at outsource denne del. At have en hjemmeside uden nogen besøgende giver ikke rigtig mening - lige meget hvor flot en hjemmeside så end er. I sidste ende handler det om trafik. Det er det SEO (søgemaskineoptimering) gør.

SEO er noget du gør i backend. Det kan være alt fra at have keywords med i dine tekster, til at linkbuilde, til keywords i url'er og menuen osv. Og det er endda kun en brøkdel.. Se gerne på min virksomheds hjemmeside hvor jeg forklarer lidt om det :)

Mvh. Allan

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Puuha - det er en lidt svær en du giver mig her.. hehe :)

SEO indebærer en HULENS masse! Hvis ikke du har helt styr på det, ville jeg anbefale at outsource denne del. At have en hjemmeside uden nogen besøgende giver ikke rigtig mening - lige meget hvor flot en hjemmeside så end er. I sidste ende handler det om trafik. Det er det SEO (søgemaskineoptimering) gør.

SEO er noget du gør i backend. Det kan være alt fra at have keywords med i dine tekster, til at linkbuilde, til keywords i url'er og menuen osv. Og det er endda kun en brøkdel.. Se gerne på min virksomheds hjemmeside hvor jeg forklarer lidt om det :)

Mvh. Allan

Jeg har over 200 besøgende om dagen, og siden er lige starte så folk skal lige lærer hvor de kan se billederen hen først :D ej jeg ved godt jeg skal ha kigget på det SEO men har ikke haft tid til det fordi der har været så meget, så prøver så godt jeg nu kan. Jeg har tjekket din side og fandt en del gode ting på den som jeg skal ha kigget mere efter i aften :)

Der er keywords til hver af mine billede-serie på siden, men det skal måske rettes til så det passer på det folk de søger efter på Google 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Jamen det er da en god start allerede så. Er det 200 unikke besøgende om dagen? Forstår godt din prioritering. Jeg synes også først man bør kigge på det designmæssige og grafiske og bagefter på SEO. Dog SKAL man dog lave SEO - det er simpelthen et must ;)

Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe. Du kontakter mig bare hvis du skal have hjælp :)

Mvh. Allan 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger mere Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil godt gør min hjemmeside endnu bedre, så kunne godt bruge nogen til og kigge på hjemmeside for og se hvad jeg kan gør bedre :) - Ved godt at meget af teksten ikke er rigtig sat op, men er ordblind

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Sørensen:

Hej alle aminbrugere Smile

Jeg ønsker gerne feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk

Dk-Event er en hjemmeside hvor du kan se billeder/videoer fra Events i danmark. 

Jeg kunne godt tænke mig og udvide hjemmeside til og ha andet end Events. Idé har været og tag billeder fra Alarm112 og andet, måske nogen private billeder. - Hjemmesiden vil med tiden få lavet en slags (Webshop) så det er muligt og kunne købe billeder eller Reklame-tøj fra til (billeder til billige penge!)

Hjemmesiden har en EventKalenderen hvor du der kan ses de Events som vi kommer til i danmark. 

Hjemmesiden er gratis og bruge, men jeg håber at jeg med tiden, kan tjene lidt på hjemmeside. Dog har jeg dårlige erfaringer med den måde jeg indtil videre har brugt affiliates på da det ikke giver en indtjening.

Lad mig høre jeres bud på hjemmesiden, kan I finde rundt, er den fin i opsætning eller rodet,er det klart hvad jeg vil med denne side. - Hjemmesiden har på mandag kørt online i 14dage! - Dk-Event rundet sidste mandag 2000 besøgene, og håber også på flere events i fremtiden!!

Mangler Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)