Jeg har et lille WordPresstitle problem med min blog. På en Google site: søgning optræder titlen i Googles indeks på mine indlægssider som, fx "Part 5 - Jesper Normann" og lignende. Se screendump herunder. Når man går ind på indlægssiderne på selv bloggen ser det ok ud (Bloggens title - efterfulgt af - part 2)
Jeg ønsker, at ændre den titel til fx: Jesper Normanns blog - side 5 osv (noget lignende). Jeg benytter Genesis Framework. SEO plugin: All in SEO.
Uhff da. Jeg havde samme problem før i tiden. Jeg skiftede til "Wordpress SEO by Yoast" plugin, og det fungerer altså super. Med dette plugin, kan du se et preview af, hvordan siden tager sig ud på Googles søgemaskine, inden du udgiver indlægget.
Har du varet i header.php og set efter at det står i den rigtige rækkefølge i title tagget?
Ja, synes umiddelbart ikke jeg kan se hvor. Når jeg går ind på min blog, ser det ganske ok ud i titlen - men altså ikke i Googles indeks. Har du erfaring med Genesis Framework?
Hej
Nej jeg har ikke sat sites op med Genesis
Men der ma ligge et problem i det
Hvorfor dropper du ikke de seo plugins og laver det hele i custom fields
Enig med Anders. Yoast SEO er vejen frem. Se evt. denne video omkring opsætning
"> fra Lars Bachmann (godt nok en lidt ældre version af SEO plugin'et).
Ja principperne er stadig de samme, men den seneste version af Yoast har ændret sig en del i brugerinterfacet i backenden, under indstillingerne, bare så du ikke tror du ikke ser de forkerte steder hen hvis ikke det helt ligner det i videoen.