Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proff fitness instruktør søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Om 3 mdr skal jeg på sommerferie - jo den er god nok jeg holder sommerferie til oktober :)

Jeg har lovet mig selv at være så fit som muligt, og jeg vil se om det realistisk kan lade sig gøre at få markeret mavemuskler (er det ikke det vi alle drømmer om?? Big Smile)

Til det formål vil jeg gerne bruge lidt mønter på at få den rette hjælp. Jeg vil især gerne have fokus på:

- Træningsprogram til maven - som kan laves/udføres hjemme

- Målsætning / guide til fed% - så gerne en med fedtmåler og viden om hvad der er realistisk at tabe vha. motion og korrekt kost baseret på min dagligdag.

Hilsen Morten

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

www.kostogkondi.dk

Både personlig træner og kostvejleder, - og vist også uddannet til boksetræning.

Kanon fyr, - hils fra mig, så får du (forhåbentlig) god behandling. ;)

Mvh
Chris

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

vejen til en flad mave opnås bedst med omlægning af kost - når fedtet er væk fra maven ses sixpack med eller uden træning :)

af erfaring har jeg opnået bedre resultater med kostomlægning end af fysiske øvelser, men hånd i hånd går det endnu stærkere.

god træning Big Smile

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Chris

Tak - det vil jeg se på :)

Fitness Udstyr:

vejen til en flad mave opnås bedst med omlægning af kost - når fedtet er væk fra maven ses sixpack med eller uden træning :)

Yes yes I know....  Smile Og kosten er der også lagt om på - eller rettere - der er skåret en masse LO** væk, og jeg har da tabt mig så meget at jeg nu synes det er realistisk med synlig mave. Men det kræver at jeg giver den FULD gas de sidste 3 mdr, så jeg vil gerne have hjælp til det rigtige program, og en oversigt over hvor meget jeg skal tabe nednu.

Er der noget om at man skal have en fedtprocent på under 10 før mullerne bliver synlige?

Jeg har også overvejet at købe en vægt/fedtmåler, men de er efter sigenden så ringe at de ikke er pengene værd..... 

Hilsen Morten (der nu er på vej ned i det lokale fitness center :))

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedst måde at tabe sin fedt, på er at.

At lave ens cardio på tom mave, helst om morgen. Da man er helt tom der :)

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Send mig en mail på jeppehb006@gmail.com

og lad os snakke om dine egentlige mål og ønsker, så hjælper jeg dig gerne via skype eller den platform du ønsker :)


Kvit og frit såment!

De stærkeste hilsner
Jeppe

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et godt mål du har valgt :-)

Læs evt. disse 2 artikler, så ved du ihvertfald mere end de fleste om emnet.

Tab fedt

Markeret mave til sommer

Held og lykke med projektet.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Sjælland
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, træner selv dagligt, og skal også til det på konkurrenceplan.
For at gøre historien kort, så er der ikke nogen regel for tab af en vis fedt%, for at kunne se musklerne.
Har selv for ca. 1 uge siden målt en kammerats fedt%, han er rimelig trænet visse steder, men bare ikke lige mavemusklerne, hans fedt% er på 6,6% men har ikke synlige mavemuskler.
Jeg selv ligger på 7,5%, og jeg har tydelig sixpack.
Der er 2 typer fedt, det du kan se og det du ikke kan se, de sidste bliver kaldt tyndfede, de kan være nok så slanke, men kan sagtens have en større fedt%, end dem hvor man kan se fedtet på, det er en tydelig fejlkost for begge sider.
Det allerbedste du kan gøre, er at gå ind på min coach's Henning's hjemmeside, Bestrong.dk, han er tidligere VM i Athletic Fitness, så her kan du få svar på det du nu måtte have.
Og bare rolig, vi er allesammen i Bestrong 100% naturlige atleter.
Held og lykke med det.
De bedste hilsner.
Robin Kent Schæffer.

Fra Sjælland
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej AP, slet ikke, ved at gøre det på tom mave, så har din krop ikke noget at arbejde på, og du kører heller ikke bil på tom tank vel.
Din krop skal have noget at arbejde på, og det kan være en protein træningsshake, for proteinerne er kroppens byggesten, og de er med til at smelte fedtcellerne, og derved slanke dig på den rigtige måde.
På din måde risikerer man også at tage på sin muskelmasse, og derved nedbryde sine muskler :(
Mvh. Robin.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jeppe

Tusind tak for det - jeg har netop skrevet til dig. glæder mig til at høre hvad du er for en, og til din hjælp :)

@ Nikolaj

Tak for dine links - jeg har vist læst dem et par gange for nogle år siden.... jeg har sådan set godt styr på teorien - jeg mangler bare lidt i praksis til udførsel af øvelserne, hjælp til målsætning om hvor meget jeg skal tabe mig endnu osv. Sådan noget er svært at læse sig til, men jeg vil helt sikkert læse artiklerne igen - og igen hvis nødvendigt Smile

@ Robin

Ja jeg ved godt at der er noget der hedder tyndfed - det tror jeg faktisk jeg har været he he, men tror jeg har fået bugt med det. Det handler selvfølgelig heller ikke kun om fedtprocent, men også størrelsen på mullerne (som jo er det samme med arme, bryst osv) men lige mht. maven, så er det en "underlig" region at træne.

Fx. så gør det decideret ondt når jeg træner mave (træner til jeg ikke kan mere....) hvorimod når andre muskelgrupper trænes, så giver kroppen bare op til sidst og så kan jeg ikke løfte mere....

MHt. mave træning, så er der mange der mener at maven også skal trænes hårdt, dvs. med meget belastning, men når jeg prøver det, så synes jeg ikke jeg kan mærke det på samme måde som ved træning af andre muskelgrupper....

Nå men.... jeg vil smutte forbi Hennings side, men er han coach på topniveau, så er han nok også lidt udenfor mit råderum...

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)