Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studietur trøjer/t shirts tryk m.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino brugere,

Vi skal til studietur til Spanien her til oktober. Vi har fået nogle tilbud ang. Trøjer/t shirts med tryk (navn & gymnasiet navn & klasse). Vi har fået tilbud om trøjer og t shirts, vi skulle gi 599 for en trøje og hvis det var t shirts var det 499. Jeg synes det var rimelig dyrt for vi er ca.40 personer der skal afsted. Man kan vælge imellem sort/hvid/blå.
Er der nogle er jer som kender nogle trykkeri firmaer, som er en del billigere ?

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder umiddelbart rigtig rigtig dyrt. Jeg vil gerne strikke et tilbud sammen til Jer, men har lige brug for at vide, hvilke tryk i skal have på tøjet og jeres krav til kvaliteten. Send gerne mail til jens@customizeid.dk, så skal jeg nok kigge på det :)

Med venlig hilsen

Jens Yde

Customize ID

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg synes du skulle smide nogle oplysninger på mail til mig så kigger vi på en god pris. Vi laver mange studietrøjer hvert år og det lyder bestemt også lige i overkanten hvis det er pr. trøje.

 

Smid en mail med det i ønsker trykt så får du en pris retur. Mail bl@elitetryk.dk

 

Mvh

Brian

 

 

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er den pris du siger for hele holdet ? Ellers syntes jeg sgu godt nok det er nogle dyre trøjer og t-shirt i har fået tilbudt !

Laver mange forskellige studietrøjer/årstrøjer - både med skolernes egne stregtegninger og med logoer og navne osv. og hvis jeg forlangte den pris vil jeg kører i store biler og have mange sommerhuse i syden ! Men det har jeg ikke fordi jeg sælger dem noget (læs MEGET) billigere

Smid en mail på : kennbo.grafik@gmail.com med jeres tanker og ideer og jeg skal strikke et studietilbud sammen til jer. OG kan endvidere tilbyde at i får prøver på trøjerne og t-shirtene til låns for at afprøve størrelserne !

Mvh.

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Syntes det lyder monster dyrt. Jeg fik broderet på flippen af 6 poloshirts til den pris som du skal give pr trøje.
Prøv at tage fat i LPE-broderi de kan klare det til fornuftig pris. Både hvis det skal være tryk eller broderi ;)
Og kvaliteten er i top ved jeg
Http://LPE-broderi.dk
Lpebroderi@gmail.com

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres feedback! Jeg skal lige finde ud af hvor mange der vil have studietrøjer. Så kan jeg sende det til jer samt logo osv. Så kan i lave en fornuftig pris. Forsat en god aften

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg kunne lave til en pris som ligge langt under det du skriver her MEGET jeg er at finde på www.tex-tryk.dk eller 98101088

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Med mindre du har 10000000 tryk på hver bluse bør du vælge en anden løsning end der du har fået tilbud fra.

Hvis du sender en forespørgsel til salg@xpresstryk.dk og skriver du er fra Amino, skal jeg nok sørge for at du får et rigtigt godt studie tilbud.

Mvh Brian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)