Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chatten er sgu en fed feature!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg vil bare lige sige at jeg synes det er en RIGTIG fed feature med den "iværksætter-chat" der! Hold kæft det er et skridt i den rigtige retning (og jeg synes ellers Amino i forvejen er på toppen). Fedt, fedt, fedt!

Thumbs up herfra.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ærlig talt det er pænt irriterende !

Især når det er i den offentlige og folk skriver alt muligt om hvad de skal spise og bla bla bla. Det er forstyrrende! MEn den private chat, det er super :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 54
Fra  DC Entertainment Group Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Især når det er i den offentlige og folk skriver alt muligt om hvad de skal spise og bla bla bla.

Man kan heldigvis lukke for den offentlige kanal og kun have privaten aktiv Smile

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg prøvet at følge lidt med i den offentlige chat de seneste to dage, og niveauet er overraskende lavt (hvilket primært skyldes en lille håndfuld personer, der til perfektion formår at afspore alle seriøse debatter). Utroligt så lidt konstruktivt det rent faktisk bliver til. Jeg må dog give Jacob ret i, at den private chat er en rigtig god feature.

Det er naturligvis muligt blot at lukke chatten permanent, men det synes jeg også er lidt synd, da den har potentiale til at kunne blive et fint værktøj -fx i nødsituationer. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)