Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop - Søger feedback :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære Amino'er,

Nu er jeg så blevet færdig med min første webshop og kunne derfor godt tænke mig lidt feedback fra jer! 

Link til siden: Klik Her

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Første ting jeg faldt over var en stavefejl:

"The nicest products to buy in the hole world!" - Det hedder "whole world". :)

Derudover ser det ikke så pænt ud, at der under "Product tags" bliver vist "test" (personligt bliver jeg i tvivl om, om siden er helt færdig så man kan købe ting, eller om det blot er en test).

Personligt kan jeg også godt lide, at jeg kan se, hvilke betalingsmetoder jeg kan bruge - dvs. jeg gider ikke finde en masse produkter jeg gerne vil købe, for til sidst at finde ud af, at jeg måske ikke har mulighed for at benytte den betalingsmetode forretningen tilbyder.

Konklusion: Synes idéen med designet er fin, men der mangler lidt finpudsning - jeg ville personligt ikke turde handle der endnu, fordi det virker som en meget ny-startet side, hvilket ikke er et indtryk jeg har lyst til at have, af en butik som jeg skal handle i. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

svært købe varene man skal logge ind for at købe dem

for store produkter logoer forsiden

overveje et mere relevant tema , jeg kigget hos denne her iværksætter laver billige webshop http://webcoders.dk/webshop/ i wordpress og flotte

cvr nummer - vat nummer på siden det vil klart sælge siden bedre

husk social medier på siden facebook og google plus

jeg kan ikke finde handels betingelserne på siden få dem frem

udnyt bedre google viser op til 70 tegn nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

- Det første jeg ligger mærke til er en stavefejl i browserlinjen. - Der står Kigg(g)ede, det vil sige et "g" for meget. Det skal rettes. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Fedt design.

Jeg tror, det hedder "having" garage sale? Det andet er vist lidt "the julekalender" engelsk. ;)

Evt få en engelskkyndig til at løbe siden igennem?

Mvh
Chris

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu er jeg heller ikke den bedste til engelsk selv, så ikke sikkert jeg har ret her.

Kiggede.dk is holding garage sale and is offering you some of the greatest product available

product er vel i flertal? 

Tilbyder du snustobak uden for landets grænser?

Grunden til jeg spørger er, hvorfor er siden på engelsk?

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes der er lidt forskelligt som springer i øjnene. For det første synes jeg, det virker underligt, at du har bygget din shop op på engelsk, da jeg går ud fra, at du henvender dig til danske købere.

For det andet skal kurven efter min mening ikke ligge i top-baren på siden. Det har ikke nogen gavnlig effekt, og virker forstyrrende.

Ellers kommer de andre kommentarer meget godt omkring hvad der skal arbejdes med.

Med venlig hilsen

Jens

Fra Give
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 34
Fra  cnh.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye webshop!

Har et par kommentarer:

Når man klikker på "Add to cart" forsvinder billedet og der vises et flueben, herfra sker der ikke mere. Det er ikke alle som lige regner ud at indkøbskurven er øverst til højre. Vis en besked eller få kurven i toppen til at blinke, gør et eller andet for at lede ens opmærksomhed derhen.

Hvorfor er siden på engelsk? Er det noget som kun skal markedsføres i udlandet eller hvordan?

Hvis det er en webshop henvendt til det danske marked, så tror jeg du mister en del kunder ved kun at have paypal betaling, i danmark bruger de fleste webshops integration til PBS/Nets og det er, det vi er vant til.

Jeg mangler kontakt oplysninger på sitet.

Jeg mangler nogle salgs og leveringsbetingelser.

Håber du kan bruge ovenstående kommentarer og ønsker dig held og lykke med projektet.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen,

Jeg er super glad for alle jeres svar. Det er alt sammen noget son jeg går igang med nu! Der er altid de ting, som er so logiske når man gennemgår en andens side, men som man ikke kan se ved sin egen. Jeg vil helt sikkert arbejde videre med alt det, som i har sagt!

Jeg takker mange gange herfra!

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :


Kiggede.dk is having a garage sale, and are offering you some of the greatest products available.
Det lyder bedre, selvom det virker helt forkert at sige "vi har udsalg, og vi tilbyder nogle af de bedste produkter"
Men er det bare mig, eller er det utrolig sjællendt at "reklame tekst" er formuleret på den måde?


kiggede.dk is having a garage sale, and are offering you some of the greatest products available, at discounted prices. 
Men måske lidt mere ala det her?


--

Når jeg trykker add-to-cart så sker der ikke rigtigt noget? Jeg vidste slet ikke den var tilføjet, inden jeg kiggede oppe i toppen.
Og måske skulle der ske noget når man hovere over go-to-cart knappen, så må er sikker på det er noget man kan trykke på.

Det hele står på engelsk, men jeg kan kun fragte til danmark? Det virker i hvert fald sådan når man prøver din "estimate shipping costs" modul. :)

Ellers fin side, held og lykke det med. :) 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)