Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med partner i Kina - outsourcing idé

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Til en idé jeg har skal jeg bruge en dygtig partner til at håndtere kommunikation mellem os og fabrikken i Kina.
Jeg har tidligere handlet med kinesere, og jeg er ganske enkelt blevet træt af at skulle bruge flere timer på at kommunikere på engelsk og derefter at ende med en varer der ikke var som jeg havde prøvet at forklare ;)
Har i nogle erfaringer med disse? Hvad kalder man sådan en? Supply Chain Mangement Agent har jeg set flere steder, men er det i virkeligheden det jeg leder efter?

Jeg tager gerne i mod anbefalinger såfremt i tidligere har haft et samarbejde som dette.

Der må være nogle dygtige Kina outsourcere der kan bringe noget viden på banen ;)

Fortsat god weekend

hilsen

Kehler 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kehler

Jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan. Vi har erfaring fra flere industrier og ikke mindst den generelle erfaring med at gøre forretning i Kina. Jeg taler desuden selv ganske godt Mandarin. Du er meget velkommen til at konkte mig, så kan vi tage en snak om dit projekt og hvordan vi evt. kunne være behjælpelige.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har brugt China Outsourcing til kvalitetskontrol, så jeg ikke er blevet overrasket når varene ankommer. Det har fungeret rigtig godt. Jeg har selv fundet mine kinesiske samarbejdspartnere via messer i Europa, tager forhandlinger og kommunikation selv, men jeg ved at CO også kan være behjælpelig med disse opgaver. Jeg kontaktede Claus Broberg fra chinaoutsourcing.dk,  hils gerne fra mig.

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra Shanghai, China
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Fra  AsiaPhase Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kehler,

Jeg kan hjælpe dig. Du kunne evt. også ansætte din egen kineser til opfølgning etc igennem mit setup, så kan du selv styre tingene som du vil have det.

Du kan skrive en privat besked til mig, eller pr. email.

Hilsen

Ulle

Fra Fujian
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kehler.

Jeg vil muligvis kunne hjaelpe dig, men det kommer an paa hvilket produkt det er du taenker paa. Jeg er selv bosat i Kina og har 2 kinesere ansat som tager sig af den kommunikations problemstilling du netop omtaler i ovenstaaende.

Hvis du har brug for raad, vejledning i henhold til at finde en fabrik hjaelper vi ogsaa gerne med det.

Hvis det har interesse for dig, saa lad mig hoere hvad dit projekt gaar ud paa.

Ser frem til at hoere fra dig.

Mvh

Frank

Fra Zhejiang China
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hi Kehler,

I have been working together with some Danish companies in China for years , majorly also for sourcing etc .Maybe I can help you with it. To Obey the rules on amino, i can not get into details , If you are interested plz PM thanks.  

Qing 

Sourcing/QC/Logistics/Customer-made packaging service/...owned by Danish and Chinese   www.kinasourcing.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)