Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem ved noget om trykkeri af den dejligste børnebog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er helt ny her, så jeg er lidt i tvivl om, jeg skriver det rigtige sted..men pyt...man lærer jo af sine fejl. Sagen er , at vi er et lille firma, som er ved at udvikle et produkt til børn med bl.a. møbler og børnebøger. Vi har ingen erfaring med trykkeri af bøger. Er der nogen, som kender noget til dette? Skal man evt. have dem trykt i udlandet?  pga. omkostninger i DK ?

De allerbedste hilsner og god dag Wilma Wink

 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wilma.

Den kan jeg muligvis godt hjælpe dig med.

Skriv de info, du indtil videre har om bogen, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

Er uddannet Bogbinder, Grafisk arbejdsleder og har været produktionschef i et digitalt trykkeri og leder i flere andre.

mvh

Carl

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Wilma Langbo:
Skal man evt. have dem trykt i udlandet?  pga. omkostninger i DK ?

Som "landet ligger" ; Nej, du skal naturligvis købe dansk!

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wilma.

Der er både fordele og ulemper ved at få trykt i udlandet, men tit kan det ikke betale sig, og slet ikke hvis man er en mindre virksomhed, da det administrationsmæssigt kan være meget tungt.

Vi har en erfaring med både opsætning og trykning af bøger og vil meget gerne give dig et bud på opgaven.

Hvis det har din interesse må du meget gerne sende mig specifiktioner på tina@favola.dk

Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl

Tusind tak for det hurtige svar. Vi er helt i begyndelse af processen. Jeg sidder lige nu og skriver på bogen. Vi kunne godt tænke os, at den blev i en lækker kvalitet, ikke paperback, ca 25-30 sider og målene skal nok være 25x20 cm.  Vi er måske lidt hurtigt ude men ønsker et overblik over vores omkostninger. Har du en ide om en pris for henholdsvis 1/ 100/ 1000 bøger.

De bedste hilsner Wilma

Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann

Rent politisk og menneskelig set, er jeg helt enig med dig men som helt ny i klassen skal jeg lige undersøge alle muligheder.

De bedste hilsner Wilma

Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Jeg har sendt en mail til favola.

Wilma  Wink

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wilma.

Vi laver pt bøger, for et Dansk firma, jeg er helt med på køb Dansk ideen, men dette er jo ikke politik.

Du ønsker den billigste måde at få trykt en Børnebog i god kvalitet, og det kan jeg gøre for dig.

Hvis du ikke kender til papirkvalitet, samt at få lavet pdt klar til tryk, kan jeg også hjælpe med det.

Venligst.

Frank

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)