Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til større samarbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min samarbejdspartner og jeg søger en dygtig programmør med minimum 3 års erfaring.

Programmøren skal have kompetencer indenfor:

Flash

Brugeroprettelse/login

Søgefunktion

Samarbejdet vil ikke indeholde løn, men det vil være procentvis opdelt.

Hvis du har disse kompetencer, og er frisk på et samarbejde, så skriv en privat besked.

//Kim Rosendal

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan her beskeder florerer over hele nettet hver dag. Jeg tror det er de færreste der gider at bevæge sig ud i sådan noget her uden ekstra information.

Hvad har du at byde på, hvem er I? Hvad leverer I til pakken? Hvor mange procent får man? osv osv osv. Det er jer der lokker, for der er 1.000.000 andre der leder efter programmører.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft projektet kørende med en programmør, som har ikke har haft de kompetencer som han lovede. Projektet er nu sat på is. Men vil gerne finde en ny programmør, som er seriøs og kan udføre jobbet.

Jeg har skrevet at hvis man har kompetencerne, så kan man skrive en privat besked. I den private besked vil jeg selvfølgelig give flere oplysninger og fortælle om ideen og lign. 

:-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Rosendal:

Jeg har haft projektet kørende med en programmør, som har ikke har haft de kompetencer som han lovede. Projektet er nu sat på is. Men vil gerne finde en ny programmør, som er seriøs og kan udføre jobbet.

Jeg har skrevet at hvis man har kompetencerne, så kan man skrive en privat besked. I den private besked vil jeg selvfølgelig give flere oplysninger og fortælle om ideen og lign. 

:-)

pris og kvalitet og hvad webmaster siger har jeg mere meget erfaring med ikke holder , jeg selv prøvet et par gange en gange nået at bruge 42.000 kroner på en der slet ikke kunne levere varen en anden lavet det meste af mine ønsker for 5000 kroner men kunne ikke løse alt , der skulle jeg hurtigere havde fundet en udvikler til den del den ikke kunne finde ud ad end forsætte samme med de ting den ikke kunne klare , det jeg mener det bliver svært at finde en der kan det meste en person selv om de siger det , er der personer inden for hvert sit felt som bedst er til at udvikle ting

vis skal lave design  er en bedste

vis skal wordpress opstilling en anden

vis skal have en speciel bookingformular er en anen bedst

vis skal noget flash grafik er en anden måske bedste

sådan kan jeg blive at finde til en større opgave en der bedste udvikler alt er bestemt ikke noget der er let at finde , så en til hver enkel del er tit det bedste og find den bedste til enkel opgave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)