Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et godt produkt du vil sælge på min Webshop som snart er oppe at køre?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Onlinebazar.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens , som sagt så er www.onlinebazar.dk Online supermarked snart klar til GO!, vi er i den sidste fase hvor vi taster varene ind på databasen som snart vil være på, vi får markedsføring gennem 70 Taxaer som vil blive indpakket med vores Reklame ud over det vil vores egne transport biler blive indpakket så vi er godt profileret  i København/Storkøbenhavn,udover det vil vi reklamere i nyhedsaviserne. SÅ  kom jeg i tanke om at jeg vil tilbyde folk om at få oprettet deres eget Kategori ind på Onlinebazar.dk  som specielbutik og vidersalg af deres vare til mine kommende kunder,
feks speciel Honning butikken, Eller Speciel Sokker butikken, Eller Speciel Tøjbutikken,Speciel Slagteren, Autoudstyr osv osv. 
Jeg kan til at starte med kun tilbyde plads til 3 Kategorier, så jeg vil udefra vurdering tage stilling til om du og jeg kan slå en aftale.

Så skriv bare  løs hvad du kunne tænke dig og at sælge, og hvorfor det er dig som vi skal vælge som vores speciel butik

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Onlinebazar.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den ene plads besat, så mangler vi sidste to.! vi har fået mange henvendelser kun den ene var intressant og seriøst forretningsmand

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)