Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af besøgstæller med sociale funktioner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Størstedelen af min fritid bruger jeg på at programmere, og jeg har gjort det de sidste mange år med stor fornøjelse.Det jeg godt vil fortælle lidt om i dag er min hjemmeside Gixmo.dk som jeg har haft siden 2009. Igennem siden har jeg lært stort set alt det jeg kan i dag - jeg har arbejdet hårdt i mange timer, men jeg synes helt klart at det har været det hele værd. Gixmo.dk er et fritidsprojekt, som jeg altid har elsket at bygge på og stadig gør fordi programmering er min passion.

Gixmo.dk er en dansk besøgstæller - mit mål fra starten af har været, at lave en meget nem besøgstæller for at hjælpe de, som ikke kunne finde ud af eller ikke gider, at bruge andre værktøjer som f.eks. Google Analytics (nej, selvfølgelig får man ikke det samme, men nogen behøver heller ikke alle funktionerne).

Siden startede ud med at have de mest basale funktioner som hits i dag, i går, denne uge, måned og lign., men i løbet af tiden er der selvfølgelig kommet flere til.
I dag er der de funktioner, jeg mener er de mest nødvendige for en basal besøgstæller. Ved den sidste opdatering kom der en del nyttige funktioner til, som jeg hurtigt vil runde:

Nu kan man se referencer og søgeord i en overskuelig oversigt, hvor man kan se hvilket søgeord, søgemaskiner og søgebilleder der er blevet brugt, og hvilken siden folk bliver smidt hen til.

Den mest efterspurgte funktion gemmen tiden, har været muligheden for en hemmelig besøgstæller, hvilket nu er muligt. På en super nem og hurtig måde, kan man oprette og tilføje hjemmesider til ens bruger (det skal siges at man kan bruge besøgstælleren uden nogen form for oprettelse eller bruger.)

Det som skiller Gixmo ud fra de andre - ud over brugervenligheden - er helt klart den sociale funktion. Man kan i en oversigt se ens Page Rank, links delt på Facebook, og diverse data fra Alexa.com - alle ændringer der så sker i disse data bliver registeret, således at man kan gå tilbage i tiden og følge med i udviklingen, hvilket er mega sejt! 

For at gøre det hele lidt sjovere for mine brugere, har jeg valgt at ‘give‘ brugerene awards for hvor mange delte links de har, for at skabe en motivation/hjælp til at få flere delte links og dermed en bedre award, og i sidste ende flere besøgende til hjemmesiderne.

Hvad synes i om det (den sociale funktion, men også resten) - lad mig høre!

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fedt ud, jeg ved mine kunder tit bliver overvældet af alle funktionerne i Google analytics.

iSær de historiske Alexa-data er fede :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mørkere skrift type i det der er lige før fodnoten på siden det er svært at læse

ved se lidt rundt på siden jeg kunne ikke læse alle de fordele du beskriver i tråden her så mere frem med det på din hjemmeside

få jeres adresse info og jeres cvr nummer på kontakt siden

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden det ville styrke sidens troværdighed

social medier få facebook likes hele siden igennem og husk google plus det har en vis fordel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback Mikael! :D

Vil give dig ret, teksten vil jeg gøre mørkere, og så vil jeg lige komme op med en ny forside, da jeg ikke er helt tilfreds med den, da den som du også nævner ikke viser vores fordele godt nok! - så det vil jeg helt klart arbejde på.

Indtil nu har jeg ikke noget firma, men i løbet af efteråret laver jeg et, i forbindelse med noget arbejde jeg også skal igang med.
Facebook + Google+ vil jeg få placeret på alle sider - må jeg lige finde ud af hvordan det bliver :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)