Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et skole projekt om innovation.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er idag startet på ingeniørhøjskolen i Ballerup hvor vi i dag er blevet stillet en opgave at starte op på, og jeg ville høre om jeg kunne få nogle idéer her.

Vi har fået 250 kr. som vi skal have til at vokse på en innovativ måde. Men vi har kun til på fredag eftermiddag.

Vi har leget med nogle idéer som vi er gået væk fra igen. Vi har snakket om en kaffe kage bod på rådhuspladsen, slå gras eller tilbyde vores arbejdskraft til et firma i nogle timer. Problemet med den slags idéer er bare at vi syntes det er meget kedeligt, Det er bare manuelt arbejde som er prøvet mange gange før.

Er der nogen som sidder med en idé som er innovativ, nytænkende eller lign. den behøver ikke at lave mange penge, vi er tilfredse med et overskud på 50 - 100 kr. på fredag, bare det at man får brugt lidt af de 250 kr. og så tjener lidt mere ind igen. :)

Casper Dohn

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

måske kunne man lave en bannerreklame for et firma for de 250kr, sælge den til et firma i en måned for 300-600kr på en side med mange besøgende ;)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også selv tænkt den tanke, problemet er bare at vi kun har til på fredag, så vi kan godt nå at bygge siden men ikke at få trafik.

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne spørge en af dine venner om han vil tjene 250 kr i timen hvis han vil arbejde en time for dig (det siger han selvfølgelig ja til).