Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg står med et domæne uden webhotel.

Problemet er at jeg bruger en email p domænet som ikke vilter pt. Da jeg ikke har webhotel til at hoste pt.

Så ville hører om der er mulighed for at finde et sted jeg bare lige kan holde mail delen oppe, ind til det hosting selskab jeg bruger undstøtter det med at have flere domæner.


Håber i forstår og måske kan hjælpe mig videre

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ved ik om du kan finde nogle gratis host nogle steder, dem er som er dør somregl hurtigt.

Så tag et kig på meebox.net

De plejer at have en rabatkode som hedder "amino" som giver 20% rabat, den har jeg lige testet af, og den virker :D

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

google apps... de har en gratis version med op til ti brugerer... koster gratis så vidt jeg husker.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

For at holde prisen på vores virtuelle servere helt i bund har vi valgt at anbefale vores kunder at bruge netop Google Apps til virksomheder.

Man kan tilmelde sig gratis her: https://www.google.com/a/cpanel/standard/ og man kan oprette op til 10 postkasser.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jo bevise jeg ejer siden, eller? 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, det kan gøres på flere måder, den nemmeste (synes jeg) er at oprette en DNS TXT entry der hvor du administrerer DNS entries for dit domæne

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

meebox.net de køre nogle virkelige billige priser og en høj service , så dem ville jeg vælge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Google apps er der nogle forskellige metoder til at bevise at du ejer domænet. Det gøres enten ved at lave en DNS TXT record eller ved at lægge en html fil fra google i roden af hjemmesiden for domænet.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også købe et mailhotel hos webhosting.dk, mener det koster omkring 100,- om året. Jeg køber selv mine domæner hos dem og den del af deres service fungerer i hvert fald upåklageligt Smile 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)