Tror alligvel det bliver Epay:D |
Bare du kan blive enig med dig selv : j
Tror alligvel det bliver Epay:D |
Bare du kan blive enig med dig selv : j |
Jacob det er bare nederen at Epay ikke har lanceret plugin til nopcommerce 2.65.. Har skrevet til dem håber sku de finder på en løsning |
QuickPay er billigst, hvis du både skal modtage Dankort (rene Dankort) og kreditkort. Ellers er ePay billigst. Bemærk dog, at det koster ekstra at få API-adgang hos ePay. /Kjeld |
Hej Kemal, Det har vi nu. Du finder den nyeste version her: http://tech.epay.dk/files/40/ |
Sindsyg god service fra Epay.dk medarbejderne , de ligger virkelig hjerte i deres arbejde. Vi har på kort tid fået udviklet et modul til vores webshop som bare spiller . Jeg vil anbefale alle jer til at hoppe over på Epay.dk som betalings løsning da de hellere ikke har Transaktionsomkostninger .
Onlinebazar.dk
|
Rettelse: Vi er snart |
rettelse. Faguddannet Sådan er det når man ikke har sovet i 16 timer |
Hej heej :)
Jeg brugte tidligere ePay- og fik naesten dagligt mails om systemvedligeholdeste, eller andre grunde til at systemet var ude af drift.. godt nok var det normalt fra 00.00 - 03.00. men fidusen ved en webshop er vel blandt andet, at den har aabent 24 -7.. Naar der saa min. 3 gange i ugen er problemer, bliver man da lidt bitter :) |
Det var da godt nok et mystisk indlæg at komme med - uden sammenhæng til denne tråd ... og selvfølgelig har vi ikke vedligeholdelse og nedetid udenfor de servicevinduer vi melder ud (skal vi siger hver måned, i gennemsnit). Du må have en stor webshop, så kan du fortælle dit domænenavn, så kan vi undersøge din historik i vores system? |