Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copyscape - Erfaringer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har erfaringer med brug af Copyscape til at tjekke om der er nogen som kopiere indhold fra siden. 

Kan ikke læse mig frem til om den selv Crawler siden, eller hvordan den fungerer..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Er der nogen som har erfaringer med brug af Copyscape til at tjekke om der er nogen som kopiere indhold fra siden. 

Kan ikke læse mig frem til om den selv Crawler siden, eller hvordan den fungerer..

Så vidt jeg ved, kopierer du selv en tekst, du ønsker at tjekke, og sætter den ind i Copyscape. Herefter viser den klart og tydeligt, hvis dele af teksten er kopieret fra en anden tekst.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at den selv skulle kunne crawle siden, men har aldrig rigtig fået det til at virke. Derudover bliver det også hurtigt relativt dyrt hvis du har meget indhold.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en blanding.

Betaler du, så får du også mere gavn af deres crawls.

Gratis, så er der selvfølgelig grænser for hvor meget båndbredde de lader deres botter suge. Men hvordan forholdet er ved jeg ikke... men mon ikke den gratis trækker 95%+ på Google og de andre søgemaskiner.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet flere kopier af mine tekster med copyscape.
Jeg tror at de gemmer indhold af alle sider på samme måde som søgemaskiner gør.

vh
Henrik

 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:
Er der nogen som har erfaringer med brug af Copyscape til at tjekke om der er nogen som kopiere indhold fra siden. 

Kan ikke læse mig frem til om den selv Crawler siden, eller hvordan den fungerer..

Som abonnent tilmelder du et site til overvågningen.

Herefter crawler CopyScape og finder kopieret indhold.

Jeg har stor gavn af tjenesten, der adskillige gange har opdaget tyveri af indhold fra mine sites.

De fleste indholdstyve har herefter hurtigt fjernet de stjålne tekster, når de har fået besked på det.

Enkelte har så først forstået alvoren, når de modtager en henvendelse fra en med "en lang juridisk uddannelse". :-)

Kan varmt anbefale CopyScape.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)